کد خبر: 268692
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۲:۵۶:۰۰
| |

آیت‌الله احمد علم‌الهدی، امام جمعه موقت مشهد:

باید در موضع دشمنی با آمریکا محکم بایستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید در موضع دشمنی خود با آمریکا محکم بایستیم، برای غلبه بر مشکلات از چشم داشت به دشمن پرهیز نموده و اندیشه استقلال عزتمندانه مقام معظم رهبری به صورت فراگیر در تفکر همه مسئولان فراگیر شود.

باید در موضع دشمنی با آمریکا محکم بایستیم
کد خبر: 268692
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله احمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی پایگاه شکاری شهید حبیبی در مشهد، گفت: اینک از جامعیت و فراگیری اندیشه استقلال و خودکفایی نسبت به همه مسائل زندگی در بین مسئولان برخوردار نیستیم. دشمن کوچکتر و ضعیفتر از چیزی است که می بینیم لذا اگر بعضی مسئولان دچار ضعف فکری، اعتقادی، ایمانی و عقب نشینی از موضع و دست دادن و لبخند زدن با دشمن نشوند دشمن مسلما از بین می‌رود.


وی همچنین گفت: مقاله هایی که در اندیشکده های غربی نوشته شده نشان می دهد آمریکا در شرایط همانند پیش از فروپاشی شوروی سابق قرار دارد که به گفته خودشان اگر تا سال 2025 میلادی بر دیگر قدرتهای اقتصادی دنیا مسلط نشود از داخل فرو می پاشد. آمریکا به منظور پیشگیری از فروپاشی باید بر چین، روسیه، هند و ژاپن مسلط شود اما ایران اسلامی سنگلاخ جلو پای آنها است.


امام جمعه مشهد همچنین اظهارداشت: همانطور که در عرصه نظامی و هوایی از وابستگی کامل توانسته ایم به خودکفایی برسیم، در امور اقتصادی هم می‌توانیم به خودکفایی برسیم در صورتی که فکر و اندیشه رهبری همگانی شود. دشمن می داند که از راه نظامی نمی تواند بر ایران غلبه کند، به همین منظور تلاش می کند از راه فتنه و شیطنت به اهداف خود برسد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها