کد خبر: 268809
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۴:۰۰
| |

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

عشایر بختیاری همواره گوش به فرمان مقتدای خود هستند

حیدر حجتی‌نیا مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: عشایر بختیاری در طول تاریخ همواره گوش به فرمان مقتدای خود بوده است و با بصیرت خود مانع هرگونه خدشه از سوی استکبار جهانی به ویژه مثلث شوم اسراییل، عربستان و نظام امپریالیسم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

عشایر بختیاری همواره گوش به فرمان مقتدای خود هستند
کد خبر: 268809
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام حیدر حجتی نیا روز پنج شنبه در نشست وزیر اطلاعات با سران عشیار بختیاری در اهواز گفت: قوم بختیاری نقطه ثقل انقلاب مشروطه بودند به طوریکه این قوم با رمز «یا علی بن ابی طالب» حکومت مستبد قجری را به زانو درآوردند.


وی یادآور شد: سرداران بختیاری با دلدادگی به اهل بیت(ع) همیشه پیش قراولان دفاع از وطن و انقلاب اسلامی بوده اند.


حجتی نیا خاطرنشان کرد: مردان و زنان ایل بختیاری از طوایف مختلف در دوران جنگ تحمیلی با رشادت های خود لرزه بر اندام دشمن انداختند.


وی ادامه داد: بختیاری ها با 75 درصد بیشترین رای را در انتخابات به رییس دولت دوازدهم جمهوری اسلامی داده اند، این امر نشان دهنده راهی روشن برای پیشرفت و توسعه خوزستان و تمام کشور است.


حجتی نیا گفت: انقلاب اسلامی به رهبریت امام خمینی(ره) نتیجه تلاش های روحانیت مجاهد، شهدا و مبارزانی است که در طول تاریخ همواره برای سعادت و صیانت بشریت جانفشانی کرده اند.


وی افزود: فجر انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت شهدا و رزمندگانی است که در طول تاریخ چهل ساله توانستند پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی را بر قله های جهان برافراشته کنند.


سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در سفر یک روزه خود به خوزستان ضمن حضور در شهرستان شوش و نشست با سران و شیوخ عرب این شهرستان، با سران عشایر بختیاری نیز در اهواز دیدار کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها