کد خبر: 268915
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۹ ۱۴:۰۸:۰۰
| |

حجت‌الاسلام غلام حیدری، معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا :

شرایط جنگ نرم به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر است

معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: بدون تردید تهاجم همه جانبه امروز دشمنان در قالب جنگ نرم از شرایط دوران دفاع مقدس به مراتب سخت تر و خطرناک تر است. 

شرایط جنگ نرم به مراتب از دوران دفاع مقدس سخت تر است
کد خبر: 268915
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۹ ۱۴:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام والمسلمین غلام حیدری صبح دیروز، 18 بهمن در نشست تخصصی گفتمان مقام معظم رهبری در آستانه جشن چهل سالگی اتقلاب اسلامی، روزها و ایام پیش رو را بسیار مهم و ارزشمند خواند و بر هوشیاری آحاد مردم به خصوص فرماندهان، مسئولان و ماموران انتظامی تاکید کرد.

معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی به محل شهادت شهید گمنام آرمیده در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان در جزیره مجنون اشاره و تصریح کرد: ما سخت ترین شرایط را در دوران جنگ تحمیلی تجربه کرده‌ایم.

وی در ادامه سخنان خود برخی خاطرات دوران اسارت را بازخوانی کرد و به تفاوت‌های جوانان آن دوران و جوانان امروز پرداخت و گفت: اسرای ما شکنجه‌ها را تحمل کردند و چه بسیاری از بهترین دوستان و همرزمان ما که در زیر آن شکنجه‌ها بی رحمانه دولت بعث به شهادت رسیدند اما به انقلاب و امام اهانت نکردند و تا پای جان پای آرمان‌های خود ایستادند.

حیدری با بیان این که افراد زیادی جان دادند تا امروز این نظام و کشور امنیت داشته باشد، به جانفشانی کارکنان ناجا اشاره و تاکید کرد: شهدای نیروی انتظامی در اوج گمنامی و در واقع عارفان حقیقی اند.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی در مسیر درست قرار دارد، افزود: البته متاسفانه امروز عده‌ای که نان انقلاب را می‌خورند و از کنار همین شهدا به جایگاهی رسیده‌اند به آرمان‌های انقلاب و شهدا اهانت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری در ادامه به پاره ای از تفاوت های دوران دفاع مقدس و شرایط و وضعیت امروز کشور اشاره و تصریح کرد: بدون تردید جنگ امروز از جنگ نظامی به مراتب سخت تر و خطرناک تر است.

معاون نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که جنگ امروز دیگر سروصدای آن دوران را ندارد، اضافه کرد: گرفتاریها و جراحتهای امروز به خصوص در فضای مجازی و در قالب جنگ نرم بدون شک از مشکلات زمان جنگ تحمیلی عمیق تر است.

وی در تشریح این نکته گفت: آسیب‌های جنگ نظامی ظاهری است اما تیر و ترکش های جنگ نرم بر جان و فکر افراد می‌نشیند و آنان را از مسیر و آرمان‌های انقلاب منحرف می‌کند.

منبع: ایکنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها