در ادامه حاشیه‌های استوری سلیمی؛

روزبهانی: ورزشکاران خودزنی نکنند/ مشکل جای دیگری است

احسان روزبهانی ستاره بوکس ایران در واکنش به حاشیه‌های استوری سلیمی عنوان کرد: منشا مشکلات جای دیگری است و ورزشکاران نباید با یکدیگر درگیر شوند.

روزبهانی: ورزشکاران خودزنی نکنند/ مشکل جای دیگری است
کد خبر: 268945
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۹ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان روزبهانی ستاره بوکس ایران گفت: ورزشکاران و فوتبالیست‌ها در حال خودزنی هستند.

اخیرا استوری جنجالی بهداد سلیمی قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک و جهان و پاسخ مشترک بازیکنان تیم ملی فوتبال به او، به یکی از سوژه‌های داغ چند روز اخیر تبدیل شده است. در همین راستا نیز ستاره بوکس ایران به این جنجال ها واکنش نشان و عنوان کرد: منشا مشکلات جای دیگری است.

در ادامه گفت‌وگوی روزبهانی را می‌خوانید:

به عنوان یکی از ورزشکارانی که هم با بهداد سلیمی رفاقت ویژه‌ای داری و هم دوستانی در بین فوتبالیست‌ها داری، در این خصوص چه نظری داری که این ماجرا پایان داده شود؟

ماجرا که پایان داده شد ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که ما ورزشکاران همه از یک قشر هستیم و همه برای سربلندی این مملکت تلاش می‌کنیم. این مسوولان ورزشی هستند که ما را به جان هم انداخته‌اند. اگر مسوولان کارشان را درست انجام بدهند، همه را در یک سطح و اندازه قرار بدهند و بین ورزشکاران تفاوتی قائل نشوند، ما ورزشکاران داریم کارمان را انجام می‌دهیم.

هم فوتبالیست‌ها و دیگر رشته‌های گروهی دارند زحمت می‌کشند و هم ما که در رشته‌های انفرادی هستیم. همه هم دوست دارند که پرچم ایران بالا برود. اشتباهی که در این بین انجام شد، این است که ما داریم خودزنی می‌کنیم. مقصر اشخاص دیگری هستند ولی ما داریم خودمان را خراب می‌کنیم.

قبلا اینطور به نظر می‌رسید که سلیمی خودش هم فوتبال را دوست دارد و گاهی برای تشویق نساجی به ورزشگاه می‌رفت اما این صحبت‌های او غیرمنتظره بود. فکر می‌کنی چه اتفاقی در این میان افتاد؟

من به طور دقیق نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد ولی در خصوص بهداد باید بگویم که او برایم بسیار عزیز است و مثل داداشم می‌ماند. در زمانی که وزنه می‌زد، مدال طلا می‌گرفت و قهرمان المپیک و جهان می‌شد و همه مردم هم دوست داشتند که مسابقاتش را ببینند.

او کم برای ایران زحمت نکشیده است. حالا هم دلش پر بوده، یک گله‌ای کرده و بعد هم معذرت خواهی کرده است. به نظر من، حالا شما رسانه‌ها باید کاری کنید که این قضیه فیصله پیدا کند و بچه‌ها با هم آشتی کنند.

خودت هم بازی‌های تیم ملی فوتبال را در جام ملت‌های آسیا دنبال می‌کردی؟

بله حتما. من همه بازی‌ها را دنبال کردم و به بچه‌ها هم خسته نباشید می‌گویم. به هر حال فوتبال هم مثل همه ورزش‌ها، برد و باخت دارد.

پس به آنها بابت واکنشی که به صحبت‌های بهداد داشته‌اند، حق می دهی؟

بله به جفت‌شان باید حق بدهیم. بهداد حرفی زده و آنها هم جوابش را داده‌اند. به نظر من، باید این استوری‌ها و پست‌های خود را پاک کنند. همانطور که گفتم همه بچه‌های ورزشکار چه فوتبالیست و چه رشته‌های دیگر قهرمان هستند وباید به اختلاف‌ها پایان دهند.

کیانوش رستمی هم پستی گذاشته بود که همانطور که سردار آزمون گل می‌زند و همه خوشحال می‌شوند، همه از وزنه‌هایی که بهداد بالای سر می‌برد، شاد می‌شدند و باید به این اختلاف‌ها پایان داده شود.

کیانوش حرف درستی زده است. من باز هم تکرار می‌کنم که ما با این کارها خودزنی می‌کنیم. همه بچه‌ها کارهای خوبی انجام می‌دهند ولی یکسری افراد دیگر، بین ما مشکل به وجود می‌آورند.

تمام این حرف‌ها درست ولی به نظر می‌رسد که در همه جای دنیا به فوتبال بیشتر از سایر رشته‌ها توجه می‌شود.

بله فوتبال در همه جای دنیا داستانش فرق می‌کند. فوتبال رشته بزرگ و پرطرفداری است ولی در کشورهای دیگر به رشته‌های مختلف خود هم بها می‌دهند و به آنها می‌رسند.

خودت فکر می‌کنی چقدر باید به بچه‌های رشته‌های دیگر از لحاظ پاداش و امکانات رسیدگی شود؟

به اندازه همان مدال المپیکی که می‌گیرند. المپیک که کم‌اهمیت نیست. حتی ورود به مسابقات المپیک هم اهمیت زیادی دارد و باید به اندازه وجهه ورزشی و اجتماعی‌شان به آنها رسیدگی شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها