کد خبر: 268969
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

ترامپ تحت معاینات پزشکی قرار گرفت

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا ظهر روز جمعه به وقت محلی (نیمه‌شب به وقت تهران) به بیمارستان نظامی والتررید در حومه واشنگتن رفت تا مورد معاینات پزشکی قرار بگیرد.

ترامپ تحت معاینات پزشکی قرار گرفت
کد خبر: 268969
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پزشک کاخ سفید اعلام کرد معاینات انجام شده روی دونالد ترامپ نشان می‌دهد که او از ژن‌های بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا ظهر روز جمعه به وقت محلی (نیمه شب به وقت تهران) به بیمارستان نظامی والتررید در حومه واشنگتن رفت تا مورد معاینات پزشکی قرار بگیرد.

بر اساس گزارش پزشکی منتشرشده، ترامپ 72 ساله مشروبات الکلی مصرف نکرده و سیگار هم نمی‌کشد اما به شدت به نوشیدن کوکاکولا لایت و خوردن فست‌فودها تمایل نشان می‌دهد.

رونی جکسون پزشک کاخ سفید وضعیت جسمی و ذهنی ترامپ را ممتاز توصیف کرده و بعد از اولین معاینات انجام گرفته از ترامپ در دوره ریاست جمهوری‌اش اعلام کرد او از مشکل خاصی رنج نمی‌برد.

پزشک کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی که در این رابطه تشکیل شد اعلام کرد معتقد است که ترامپ از نظر ذهنی و جسمی قادر به انجام ماموریت‌های خود بوده و این شرایط را تا پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش یا دوره بعدی آن اگر انتخاب شود هم خواهد داشت.

این پزشک همچنین خبر داد ترامپ از ژن‌های بسیار خوبی برخوردار است.

تنها نکته منفی در گزارش پزشکی ترامپ آن است که رئیس‌جمهور چهل‌وپنجم آمریکا چندان توجهی به اضافه وزن خود نداشته و هم‌اکنون با 190 سانتیمتر قد 108 کیلوگرم وزن دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها