کد خبر: 269012
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۱:۰۸:۳۹
| |

وزیر ورزش:

نسل جوان به رغم همه تنگناها درخشیدند/ ملت ایران باز هم سربلند خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: نسل جوان و همیشه در صحنه، با همه توان از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و به رغم همه تنگناها، تحریم‌ها و مشکلات در 40 سال گذشته درخشیدند.

نسل جوان به رغم همه تنگناها درخشیدند/ ملت ایران باز هم سربلند خواهد شد
کد خبر: 269012
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۱:۰۸:۳۹

اعتمادآنلاین| «مسعودسلطانی فر» با تبریک فرا رسیدن 22 بهمن ماه افزود: امیدوارم همان طور که در 40 سال گذشته، مردم شریف ایران در تمامی صحنه‌ها در دفاع از حریم و کیان نظام اسلامی کارنامه بسیار موفقی ارائه دادند و صفحات طلایی در تاریخ سیاسی ایران رقم زنند، با بهره‌مندی از تجربیات به دست آمده برای ساختن ایران آباد، سربلند و پرافتخار گام بردارند.


وی گفت: این ملت پرصلابت، قهرمان و غرور آفرین ثابت کردند که با وجود همه فشارها، با حضور در صحنه کارنامه خوبی در دفاع از ارزش‌ها به جای می گذارند.


وزیر ورزش ادامه داد: در شرایط فعلی به دلیل تحریم‌های غیرقانونی و عهدشکنی رئیس جمهور آمریکا مشکلاتی در داخل به وجود آمده و تا حدودی مردم به لحاظ معیشتی در فشار هستند. اما این بار نیز ملت پرصلابت و غرور آفرین در این مبارزه و کشمکش باز هم سربلند بیرون آمده و این روزهای حساس را پشت سر خواهند گذاشت.


سلطانی فر با بیان این که این شرایط سخت‌تر از روزهای هشت سال دفاع مقدس نیست و تجربیات ملت، بیش از آن زمان است، اظهار داشت: آینده ایران با وجود مردم دلیر و حماسه سازش روشن خواهد بود و جامعه ورزش نیز که در 40 سال گذشته در همه صحنه‌ها از حریم نظام و دستاوردهای آن دفاع کردند، این بار نیز با حضور در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن نقش خود را ایفا خواهند کرد و قطعا این نهاد در سال آینده هم یکی از دستگاه‌های خدمتگزار و نقش آفرین در فرایند توسعه خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها