کد خبر: 269049
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۳:۵۵:۰۰
| |

پرسپولیسی‌ها پاداش نایب قهرمانی در آسیا را دریافت کردند

باشگاه پرسپولیس پاداش نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2018 را دریافت کرد.

پرسپولیسی‌ها پاداش نایب قهرمانی در آسیا را دریافت کردند
کد خبر: 269049
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۳:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پس از نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2018، سرخپوشان باید پاداش میلیاردی کسب می‌کردند اما به دلیل برخی مشکلات و ... مسئولان پرسپولیس موفق نشدند تا پاداش را به طور مستقیم ازکنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دریافت کنند.

البته پرسپولیسی‌ها در نهایت با همکاری سفارت ایران در کوالالامپور مالزی این پول را دریافت کردند. با هماهنگی‌هایی که بین باشگاه پرسپولیس و سفارت ایران در مالزی انجام شد، پاداش نایب قهرمانی در آسیا به صورت روزانه به سفارت ایران داده می‌شد و آن‌ها این پول را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌کردند.

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در این باره بیان کرد: ما در گرفتن پاداش نایب قهرمانی مشکل داشتیم چرا که در گذشته هر سه نفر، نفری 150 هزار دلار می‌توانستند با خود پول بیاورند و پس از آن قرار شد ماهی 300 هزار دلار به ما پرداخت کنند که این اتفاق هم رخ نداد.

او افزود: سپس به ما اعلام کردند که حساب ارزی معرفی کنید، اما ما به خاطر برخی مشکلات حساب ارزی نداشتیم تا اینکه در نهایت سفارت ایران در مالزی را معرفی کردیم و به همین دلیل به ازای هر روز کاری 500 هزار رینگت مالزی به ما پرداخت می‌شود که حدود روزی یک میلیارد و 200 - 300 میلیون تومان می‌شود.

عرب ادامه داد: در نهایت اواخر هفته قبل ما قسمت آخر این پول را گرفتیم و البته از قبل مقداری نیز هزینه کرده بودیم. همچنین بخشی از هزینه‌های جاری را از این پول صرف کرده بودیم، اما در نهایت مبلغی ماند و قرار شد پس از تشکیل کمیته انضباطی جرائم را از آن کم کنند و مابقی این پول را به ما بدهند. فکر می‌کنم حدود 425 هزار دلار باقی‌مانده که باید این پول به حساب سفارت ایران در مالزی واریز شود و باز هم به همان طریق این پول را تحویل بگیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها