کد خبر: 269051
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۴:۰۳:۰۰
| |

دعوت مسکو از گروه‌های فلسطینی برای بررسی موضوعات ملی

گروه‌های فلسطینی قرار است فردا یکشنبه به مسکو سفر کنند. مرکز مطالعات شرقی وابسته به وزارت امور خارجه روسیه طرف دعوت کننده از گروه‌های فلسطینی است.هدف از نشست گروه‌های فلسطینی در مسکو، پیشبرد پرونده آشتی ملی و بحث و بررسی اوضاع داخلی فلسطین اعلام شده است.

دعوت مسکو از گروه‌های فلسطینی برای بررسی موضوعات ملی
کد خبر: 269051
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۴:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| گروه‌های فلسطینی قرار است فردا یکشنبه به مسکو سفر کنند. روسیه از برخی گروه‌های فلسطینی برای سفر به این کشور و انجام دیداری بین آن‌ها دعوت کرده است.

هدف از نشست گروه‌های فلسطینی در مسکو، پیشبرد پرونده آشتی ملی و بحث و بررسی اوضاع داخلی فلسطین اعلام شده است.

این سفر در شرایطی انجام می‌شود که اخیرا هیئت‌هایی از گروه‌های فلسطینی به منظور بررسی پرونده آشتی ملی و اختلافات داخلی فلسطین به قاهره سفر کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منیر جاغوب، مسئول بخش اطلاع رسانی جنبش فتح تاکید کرد که هیئت این جنبش فردا یکشنبه راهی مسکو خواهد شد.

این هیئت متشکل از عزام احمد، عضو کمیته مرکزی سازمان آزادی بخش و جنبش فتح و روحی فتح عضو کمیته مذکور است.

گروه‌های فلسطینی قرار است طی روزهای 11 و 12 ماه جاری میلادی در مسکو با هم دیدار کنند. مرکز مطالعات شرقی وابسته به وزارت امور خارجه روسیه طرف دعوت کننده از گروه‌های فلسطینی است.

در هیئت اعزامی حماس به مسکو نیز دکتر موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی این جنبش و حسام بدران مسئول روابط بین الملل آن حضور دارند. شماری دیگر از گروه‌های فلسطینی نیز قرار است در این نشست در مسکو حضور داشته باشند.

البته هنوز معلوم نشده است که هیئت‌های حماس و فتح نشستی دو جانبه را در مسکو برگزار خواهند کرد یا خیر.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها