محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پایتخت برای 22 بهمن

رئیس پلیس تهران بزرگ در رابطه با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای روز 22 بهمن گفت: از ساعت 7 صبح تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر خیابان آزادی و انقلاب ممنوع خواهد بود.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پایتخت برای 22 بهمن
کد خبر: 269094
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۷:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رابطه با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای روز 22 بهمن اظهار کرد: پلیس راهور تهران تمهیداتی برای راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب تمهیداتی در نظر گرفته است.

وی افزود: از ساعت 7 صبح تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر خیابان آزادی و انقلاب ممنوع خواهد بود.

سردار مهماندار در ادامه افزود: در مسیر‌های منتهی به خیابان‌های آزادی و انقلاب و مسیر اصلی راهپیمایی، از محدوده میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی ازساعت 12 شب قبل پاکسازی انجام خواهد گرفت. توقف در فاصله 100 متری حاشیه خیابان‌های منتهی به مسیر‌های راهپیمایی، ممنوع خواهد بود، و در صورت مشاهده، خودرو‌های پارک شده توسط عوامل پلیس اعمال قانون و به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

وی در خصوص مسیر‌های جایگزین برای تردد گفت: شهروندان از مسیر‌های موازی و جایگزین با خیابان آزادی برای عبور و تردد خود استفاده کنند.

سردار مهماندار در پایان متذکر شد: راکبین موتورسیکلت از حرکت در مسیر‌های راهپیمایی خوداری نمایند، و چنانچه قصد شرکت در راهپیمایی را دارند در نزدیک‌ترین محل مجاز وسیله نقلیه خود را پارک نموده و به خیل جمعیت بپیوندند، در صورت مشاهده حرکت موتورسیکلت در بین جمعیت، برخود لازم توسط عوامل پلیس صورت خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها