نصرالله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

نمایندگان 300 رسانه خارجی در جشن 40 سالگی انقلاب حضور دارند

نصرالله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 300 نفر از عوامل خبری رسانه‌های خارجی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را پوشش خبری و تصویری خواهند داد.

نمایندگان 300 رسانه خارجی در جشن 40 سالگی انقلاب حضور دارند
کد خبر: 269178
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۱:۱۹:۳۷

اعتمادآنلاین| نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره و تشریح جزئیات نحوه حضور خبرنگاران و دیگر عوامل خبری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته حدود شش هزار و 500 نفر از عوامل خبری رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی شامل خبرنگار، عکاس و فیلمبردار قرار است این رویداد بزرگ را پوشش خبری و تصویری دهند. بر پایه هماهنگی‌ها و آخرین آمار تاکنون بیش از 300 نفر از اهالی رسانه‌های خارجی قرار است با حضور در کشور از نزدیک این راهپیمایی با شکوه را به صورت زنده به تصویر بکشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عین حال گفت: البته طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده علاوه بر اینها عوامل خبری و نمایندگان رسانه های خارجی مستقر در ایران نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گزارش و مراسم را بصورت گسترده پوشش خبری خواهند داد.

لطفی یاد آور شد که عوامل خبری رسانه‌های خارجی با حضور مسیرهای 12 گانه 22 بهمن در تهران و در نهایت خیابان‌های منتهی به میدان آزادی پوشش خبری خواهند داد که البته بسیاری از آنان در میدان مستقر خواهند شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درعین حال اظهار داشت: 200مهمان خارجی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، ورزشی و دانشگاهی نیزعلاوه بر عوامل خبری رسانه‌های خارجی در این مراسم حضور خواهند داشت.

به گفته او، پیروان ادیان الهی و توحیدی نیز همراه با برخی رهبرانشان در راهپیمایی امسال شرکت خواهند کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در مناسبت یوم الله22 بهمن علاوه بر تهران در بیش از هزار شهر و بیش از10هزار روستا نیز برگزار خواهد شد. بیش از یکهزارو 600 غرفه فرهنگی در تهران وبیش از20 هزار غرفه مردمی در شهرستان‌ها برای ارائه خدمات و سرویس دهی به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تدارک دیده شده است. راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9 صبح دوشنبه در مسیرهای 12 گانه منتهی به میدان آزادی، آغاز می‌شود این مراسم با ورود راهپیمایان به میدان و با سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری ادامه می‌یابد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها