کد خبر: 269197
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۲:۳۳:۴۴
| |

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افزایش پروژه‌های مسکن‌سازی در کل کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به سهم عمده صنعت ساختمان در اقتصاد کشور، افزایش پروژه‌های مسکن‌سازی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

افزایش پروژه‌های مسکن‌سازی در کل کشور
کد خبر: 269197
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۲:۳۳:۴۴

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی در حاشیه افتتاح پروژه سالن‌های ورزشی و خوابگاه محله حکیم قشقایی این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در دوران انقلاب اسلامی فرصت خدمت به مردم به ما داده شده است.

رونق تولید و اشتغال کشور مهمترین اولویت دولت

اسلامی با بیان اینکه مهمترین اولویت دولت رونق تولید و اشتغال کشور است خاطرنشان کرد: در شرایطی قرار داریم که باید بیشتر از تولید و اشتغال کشور حمایت شود.

وی اضافه کرد: وزارت راه وشهرسازی، رونق و افزایش تولید مسکن را در برنامه کاری خود قرار داده است و بر همین اساس در شهرهای مختلف کشور از جمله شهرضا پروژه‌های مسکن‌سازی شروع می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رونق صنعت ساختمان، باعث خانه‌دار شدن مردم است و بخشی از تحرک نظام اقتصادی را همراه دارد.

اسلامی با اشاره به ساخت سه هزار و 400 واحد مسکن مهر در شهرضا و وجود مشکلاتی در یکصد واحد از این تعداد، خاطرنشان کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان باید درخصوص آن دسته از واحدهای مسکن مهری که مشکل حقوقی و قضایی ندارد تعیین تکلیف کند.

وی تصریح کرد: همه سیاست‌ها به ادارت کل و مسئولان استانی ابلاغ شده و اختیار تصمیم‌گیری دارند، بنابراین تصمیم‌گیری در این زمینه باید در شورای مسکن استان انجام شود.

مشکل مسکن مهر شهرضا را حل می‌کنیم

حجت‌الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز اظهار کرد: با توجه به اختیاری که وزیر راه و شهرسازی به ما دادند در اولین فرصت شورای مسکن استان را برگزار و مشکل مسکن‌های مهر شهرضا را جزو اولین موارد طرح و حل می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در این سفر چند ساعته از مهمترین پروژه‌های راهسازی و عمرانی شهرستان‌های شهرضا بازدید و مجموعه خوابگاهی و ورزشی محله حکیم قشقایی این شهرستان را افتتاح کرد.

منبع: ایمنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها