کد خبر: 269206
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۲:۵۴:۰۰
| |

سامانه بارشی در استان کرمان

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از امشب (یکشنبه) به این استان بارش برف و باران برای مناطق سردسیر، کوهستانی و شهری کرمان پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی در استان کرمان
کد خبر: 269206
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۲:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیده حبیبی روز یکشنبه گفت: از امشب ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، تندبادهای لحظه ای، بارش باران و برف، تگرگ و رعد و برق در استان کرمان آغاز می شود و این بارش ها تا روز سه شنبه در نقاط مختلف استان ادامه دارد.


وی اظهار داشت: بیشنه بارش ها برای روز سه شنبه هفته جاری پیش بینی می شود و فعالیت عمده سامانه در مناطق جنوبی و جنوب غربی از سایر نقاط استان کرمان بیشتر خواهد بود.


رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه در این سامانه بارندگی خوبی برای استان پیش بینی می شود گفت: آب گرفتگی معابر برای تمامی نقاط استان، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها روز دوشنبه و سه شنبه در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان کرمان و برخی مناطق شمالی دور از انتظار نیست.


وی اضافه کرد: کاهش دما در استان کرمان از روز سه شنبه آغاز می شود و تا پنجشنبه روند تدریجی دما ادامه خواهد داشت که پس از آن دمای هوا افزایش می یابد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها