در ۱۰ ماه اول امسال

7 هزار قاچاقچی در همدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هفت هزار قاچاقچی 10 ماهه سالجاری در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

7 هزار قاچاقچی در همدان دستگیر شدند
کد خبر: 269225
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در آیین تجلیل از معتمدان پلیس بیان کرد: بیش از 5.5 تن انواع مواد مخدر امسال توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و عوامل کلانتری ها کشف و ضبط شده است.


وی اضافه کرد: 800 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در 10 ماهه سالجاری برقرار شده که موید اعتماد مردم به پلیس است.


فرمانده انتظامی استان همدان شعار ناجا را پلیس اخلاق مدار دانست و افزود: پنج هزار پرونده در کلانتری ها به مصالحه کشید که منجر به پیشگری از اتلاف وقت شهروندان شد.


سردار کامرانی صالح ادامه داد: پلیس در زمینه برخورد سلبی و ایجابی کارهای خوبی انجام داده و از روش های علمی برای کشف جرم استفاده کرده است.


وی بیان کرد: دفتر تحقیقات کاربردی به منظور بهره گیری از توان اساتید دانشگاه و جامعه علمی برای برقراری امنیت راه اندازی شد چراکه جامعه علمی به عنوان یکی از پایه های اساسی پلیس به شمار می رود.


فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 92.5 درصد جرایم فضای مجازی منجر به کشف توسط کارشناسان پلیس فتا شده است با این وجود باید نسبت به تبعات ناآگاهی در بهره گیری از فضای مجازی هشدار داد.


سردار کامرانی صالح اضافه کرد: 800 شبکه ماهواره ای به زبان فارسی علیه ایران تبلیغ می کنند که باید با اطلاع رسانی و آگاه سازی برای مقابله با نقشه دشمنان و عملیات روانی آنها اقدام کرد.


وی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی و معاندان برای این کشور برنامه شومی در سر دارند بنابراین باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امید آنها را به یاس تبدیل کرده و تبلیغات کذب دشمنان را نقش بر آب کرد.


فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: برخی شهروندان کشورمان به اهمیت و عظمت دستاوردهای بزرگ انقلاب پی نبرده و به سادگی از آن عبور می کنند در حالیکه خارج نشینان به خوبی دستاوردهای ایران را می دانند.


سردار کامرانی صالح اظهار داشت: سیل خروشان انقلاب در حال پیشروی است و هرکس بخواهد در برابر آن بایستند در هم می شکند.


وی سه مولفه مردم، دین باوری و رهبری را عامل پیروزی انقلاب دانست و افزود: ایثارگری شهدا و جانبازان، انقلاب را تضمین کرد و هم اینک قدرت بازدارندگی کشور به حدی رسیده که دشمن جرات تعرض به کیان اسلامی را ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها