کد خبر: 269273
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

فولاد خوزستان ۲- پرسپولیس ۱؛

اولین شکست فصل پرسپولیس

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر موفق شد اولین شکست فصل پرسپولیس را رقم بزند.

اولین شکست فصل پرسپولیس
کد خبر: 269273
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و در پایان فولاد با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.

ترکیب فولاد: ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی،‌ حسین بیت‌سعید، مهدی زبیدی(رافائل مسی 62)، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، سیامک کوروشی، عارف غلامی(بابک مرادی89) و رضا میرزایی(آرش افشین 82)

سرمربی: افشین قطبی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی(امید عالیشاه73)، سیامک نعمتی(ماریو بودیمیر 57)، سروش رفیعی(بشار رسن67) و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

داور:رضا کرمانشاهی

کمک داوران:محمدرضا منصوری و حمید سبحانی

کارت زرد: میثم دورقی(فولاد)،فرزاد جعفری(فولاد)، علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)، احمد نوراللهی(پرسپولیس)، پرییرا(فولاد)، رضا میرزایی(فولاد)، بشار رسن(پرسپولیس)

گل: مهدی زبیدی(در دقیقه 25 برای فولاد)، پرییرا(از نقطه پنالتی در دقیقه45+3 برای فولاد)، کمال کامیابی نیا(در دقیقه 86 برای پرسپولیس)

بعد از 20 آذر ماه سال 1393 که فولاد خوزستان توانسته بود تیم پرسپولیس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد حالا باز هم افشین قطبی و شاگردانش با همین نتیجه تیم پرسپولیس را در هفته هفدهم لیگ برتر شکست دادند. این دومین باخت قطبی به تیم‌های اهوازی بود. او اولین بار در همین ورزشگاه با نتیجه 2 بر یک به استقلال خوزستان باخت و حالا اولین باخت پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر باز هم با همین نتیجه رقم خورد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها