سناتور دموکرات:

ترامپ تا سال 2020 به زندان می‌افتد

یک سناتور دموکرات که به تازگی وارد عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا شده است، گفت، احتمال دارد رئیس‌جمهوری فعلی تا زمان برگزاری این انتخابات به زندان افتد.

ترامپ تا سال 2020 به زندان می‌افتد
کد خبر: 269447
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۲:۰۴:۲۷

اعتمادآنلاین| الیزابت وارن، سناتور دموکرات آمریکایی در جریان یک سخنرانی در نخستین روز از کمپین انتخاباتی خود در ایالت آیووا، گفت: زمانی که ما به سال 2020 می‌رسیم، ممکن است دونالد ترامپ دیگر رئیس‌جمهور نباشد.

او ادامه داد: در واقع ممکن است او حتی یک فرد آزاد هم نباشد.

این چهره سرشناس دموکرات که از او به عنوان گزینه‌های اصلی این حزب برای تصدی ریاست‌جمهوری در انتخابات 2020 یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: آنچه در انتخابات پیش رو به وقوع می‌پیوندد، جهت ملت ما و جهت مردم ما را مشخص خواهد کرد.

وارن در ادامه از رئیس‌جمهوری فعلی کشورش به خاطر توییت‌هایی که منتشر می‌کند، انتقاد و محتوای این توییت‌هارا نژادپرستانه و مبتنی بر نفرت‌پراکنی قلمداد کرد.

او همچنین از حامیان خود خواست اظهارنظرهای ترامپ را نادیده بگیرند و به تک‌تک اقداماتی که او انجام می‌دهد، واکنش نشان ندهند.

وارن بیان کرد: دونالد ترامپ تنها مشکلی نیست که ما داریم. دونالد ترامپ نشانه یک نظام است که به طور جدی دچار مشکل شده و از این‌رو کار ما با توجه به نزدیک شدن به انتخابات آتی این نیست که به طور روزمره به اقدامات او واکنش نشان دهیم. کار ما این است که درباره آنچه دچار مشکل و شکست شده صحبت کنیم و به آنچه در راستای تغییر وضعیت نیاز است، بپردازیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها