ساخت جاده تندرستی نزدیک دریاچه آزادی منتفی شد

سرپرست فدراسیون قایقرانی اعلام کرد ساخت جاده تندرستی کنار دریاچه آزادی منتفی است.

ساخت جاده تندرستی نزدیک دریاچه آزادی منتفی شد
کد خبر: 269450
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۲:۱۹:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ احمد گواری در مورد جلسه با مسئولان شرکت توسعه تجهیز برای تعیین تکلیف ایجاد جاده تندرستی کنار دریچه آزادی بیان کرد: آقایان کریمی و شعبانلو آمدند و دلایل ما را شنیدند نکات فنی مطرح شد و در نهایت بحث دور دریاچه از طرح آنها خارج شد. آقای کریمی فرد منطقی است و وقتی صحبت کردیم پذیرفت و اعلام کرد دنبال این نیست که قایقرانی آسیب ببیند و خدشه‌ای به آن وارد شود.

گواری در پاسخ به این پرسش که پس ساخت جاده تندرستی کنار دریاچه آزادی منتفی شده است، تاکید کرد: به امید خدا منتفی شد.

او در مورد حرف و حدیث‌هایی مبنی بر اینکه دو نفر کاندیداها (خسرو ابراهیمی و گل محمدی) تأیید صلاحیت نشده‌اند نیز گفت: من اطلاعی ندارم و وزارت ورزش هم هیچ چیزی در مورد تأیید صلاحیت‌ها اعلام نکرده است. احتمالاً باید 23-24 بهمن تأیید صلاحیت‌ها اعلام شود.

گواری در مورد اینکه سونیا نوری زاد پیشنهاد هدایت تیم ملی آب‌های آرام بانوان را نپذیرفت، تصریح کرد: پدر خانم نوری زاد بیمار است و مدتی دنبال درمان پدرش است اما انصراف نداده است. اگر او نیاید الهه خوارزمی انتخاب می‌شود. البته خانم خوارزمی هم در شرکت نفت کار می‌کند و باید پیگیر باشیم که شرکت نفت موافقت کند او مدتی در فدراسیون قایقرانی مأمور شود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در مورد انتخابات گفت: امیدوارم آن کسی که مناسب برای این رشته است انتخاب شود. قایقرانی خیلی ظرفیت دارد و امیدوارم کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود، از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند و این رشته به مدال برسد و توسعه پیدا کند. قایقرانی قطعاً نیاز به تجهیزات دارد البته تعدادی قایق خریداری شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها