کد خبر: 269459
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۲:۳۲:۰۰
| |

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران

نخستین نشست تخصصی فعالان گردشگری سلامت و اصالت در تهران

نشست تخصصی فعالان گردشگری کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت کشور با هدف توسعه گردشگری حلال و رهایی از وابستگی ذخایر نفتی برگزار شد.

نخستین نشست تخصصی فعالان گردشگری سلامت و اصالت در تهران
کد خبر: 269459
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۲:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نشست تخصصی فعالان گردشگری کیفیت، سلامت، حلیت، و اصالت کشور برای نخستین بار در تهران برگزار شد.


در این مراسم که با هدف توسعه گردشگری حلال و رهایی از وابستگی ذخایر نفتی، تحقق اقتصاد مقاومتی و معرفی جایگاه گردشگری ایران در خارج از مرزهای کشور برگزار شد سازمان بین المللی سیتی وان، به عنوان اولین سازمان بین المللی در جهان در حوزه کیفیت، سلامت ، حلیت و اصالت به تمام کشورهای عضوUNWTO مورد معرفی قرار گرفت.


در این گردهمایی که با حضور رییس شورا و مرکز ملی رقابت ریاست جمهوری، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی، حرمت الله رفیعی رئیس دفاتر مسافرتی و جهانگردی ایران، اسدالله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و جمعی دیگر از فعالان صنعت گردشگری برگزار شد.


خدمات گردشگری حلال، محصولات گردشگری حلال، ضوابط و مقررات تولید، عرضه، صادرات و واردات، شیوه‌های برند سازی، صادرات و واردات، زنجیره‌های تأمین، فرهنگ سازی مصرف فرآورده‌های حلال معرفی شد.


یکی از کارآفرینان برتر کشوری در این مراسم با بیان اینکه در بخش فرهنگی، با توسعه گردشگری برای هر روستایی می توان تاریخ و تمدن کهن ایران زمین را به سرتاسر جهان انتقال داد گفت: تنها راه انتقال فرهنگ و تاریخ هر کشور حمایت از گردشگری خرد است.


جمهوری اسلامی ایران در بین تمامی کشورهای مسلمان به لحاظ دارا بودن زیرساخت های کاملاً اسلامی و انطباق ارزش های فرهنگی و اخلاقی با معیارهای دین مبین اسلام از تمامی بسترهای توسعه گردشگری حلال برخوردار است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها