سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران:

طرح مذاکره با آمریکا نیرنگ است/ ملت ایران بداند آمریکا قادر به آغاز به جنگ با ما نیست

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا فشارهای خود بر ما را افزایش می ‌دهد تا راه مذاکره را با ما باز کند اما ملت ایران می داند که طرح مذاکره با آمریکا یک خدعه و نیرنگ است.

طرح مذاکره با آمریکا نیرنگ است/ ملت ایران بداند آمریکا قادر به آغاز به جنگ با ما نیست
کد خبر: 269540
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۲ ۱۵:۵۶:۳۲

اعتمادآنلاین| سردار یدالله جوانی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان خمینی شهر افزود : دشمن تنها راه باقی ‌مانده برای توقف نظام و ملت ایران را میز مذاکره می‌داند اما سیاست رهبر معظم انقلاب این است با دشمنی همچون آمریکا در هیچ موضوعی مذاکره نخواهیم کرد.

وی با تأکید اینکه آمریکا قصد دارد از طریق برجام قدرت موشکی و اقتدار ما را متوقف کند ، افزود : عقل و منطق به ما حکم می‌کند به اینکه مذاکره نه بگوییم و ملت ایران بداند آمریکا قادر به آغاز به جنگ با ما نیست، کسانی که با ایجاد ترس از حمله آمریکا به این موضوع دامن می‌زنند، مزدور و اجیرشده استکبار جهانی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی از آمریکا هیچ هراسی ندارد چون با قدرت کامل از خود دفاع می‌کند و ملت ایران بداند نظام جمهوری اسلامی بن ‌بست ندارد ، نه جنگی درراه است و نه مذاکره خواهیم کرد.تنها راه باقی برای ما تداوم مقاومت و ایستادگی و اجرای اقتصاد مقاومتی است که به طور قطع باعث شکوفایی اقتصادی ما خواهد شد. هراس اصلی دشمن پیشرفت‌های علمی ایران است زیرا ملت ایران در مسیر دانائی حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر توان دفاعی امروز در سال 59 داشتیم هیچ کشوری به خود اجازه حمله به ما را نمی‌ داد گفت: در آستانه شروع دهه پنجم انقلاب کشور ایران در شرایطی قرار دارد که هیچ قدرت و کشوری قادر به حمله و تجاوز به ما را ندارد . آمریکا با همه داشته‌های دفاعی و نظامی خود جرات شلیک یک گلوله به ما را ندارند و آمریکا بداند اگر به ما حمله کنند تل آیو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.
شهرستان خمینی شهر در 15 کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها