کد خبر: 269592
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۸:۵۰:۰۷
| |

بیانیه جمعیت الوفاق درباره آزادی فوتبالیست بحرینی زندانی در تایلند

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای از دولت، جامعه و ملت استرالیا برای آزادی «حکیم العریبی» فوتبالیست بحرینی زندانی در تایلند که رژیم آل خلیفه خواستار استرداد وی شده بود، قدردانی کرد.

بیانیه جمعیت الوفاق درباره آزادی فوتبالیست بحرینی زندانی در تایلند
کد خبر: 269592
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۸:۵۰:۰۷

اعتمادآنلاین| جمعیت ملی اسلامی‌الوفاق بحرین در بیانیه‌ای از حکومت، جامعه و ملت استرالیا برای آزادی «حکیم العریبی» فوتبالیست بحرینی زندانی در تایلند قدردانی کرد.

جمعیت الوفاق در این بیانیه مراتب سپاس و قدردانی خود از حکومت استرالیا، تمامی موسسات و ارگان‌های آن، جامعه، ملت و رسانه‌های استرالیا و در راس آنها بخش ورزشی را اعلام کرد.

الوفاق همچنین از تمامی موسسه های حقوقی بین المللی و بحرینی وشخصیت هایی که در طول 60 روز درد و رنج در قضیه حکیم العریبی یاری رسانده و حمایت نمودند تا مصرانه از وی در مقابل جهنم زندانها و اتاقهای شکنجه و مرگ در بحرین حمایت نمایند تقدیر کرد و قدرانی ویژه خود را از مرکز خلیج فارس برای دموکراسی و حقوق بشر که در استرالیا واقع است اعلام کرد.

الوفاق افزوده است: موسسه‌ها و افرادی در جامعه استرالیا و جامعه بین‌المللی هستند که زبان از تقدیر از آنها عاجز است، چرا که انسانیت آنها در حد و اندازه محاسبه نمی گنجد.

این بیانیه آورده است: هر لحظه از لحظات درد و رنج حکیم العریبی شاهدی ست بر رفتار و سلوک رژیم بحرین که سیاست انتقام جویانه را در بحرین پی می‌گیرد.

الوفاق در پایان تاکید کرده است رفتار و تلاش‌های رژیم بحرین برای تعقیب شهروندان در هر مکانی (از دنیا) در حالی‌که زندان‌ها مملو از هزاران زندانی سیاسی‌ست بیانگر حجم بحران و مواجهه بین رژیم بحرین و ملتش است، ملتی که خواهان تحول دموکراتیک، آزادی و عدالت اجتماعی است.

حکیم العریبی دارای اجازه اقامت در استرالیا است و هنگامی که به تایلند سفر کرده بود به درخواست دولت بحرین بازداشت شد. دولت بحرین خواستار استرداد حکیم العریبی شده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها