کد خبر: 269602
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

محسن هاشمی‌رفسنجانی، رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی:

مردم انتظار تحول در خدمت‌رسانی دارند/ نباید شاهد قصور مسئولان باشیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مردم انتظار تحول در نظام خدمت‌رسانی و افزایش کارایی نظام جمهوری اسلامی را دارند و جفای افزونتری خواهد بود با وجود این ملت شریف، شاهد قصور مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم.

مردم انتظار تحول در خدمت‌رسانی دارند/ نباید شاهد قصور مسئولان باشیم
کد خبر: 269602
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای یکصدو بیست و سومین جلسه شورا با تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی حماسه روز گذشته مردم سرافراز ایران را نشانه افزایش قدرت ملی و تقویت وحدت و همدلی برشمرد و تاکید کرد: مردم نشان دادند که کاستی‌ها ونواقص عملکرد مسئولان، موجب تردید و سستی آنان در دفاع از انقلاب وایران اسلامی نمی شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حماسه حضور مردم در آیین چهلمین سالگرد انقلاب، دو پیام مهم داشت، پیام نخست خطاب به دشمنان خارجی و دولتهای مداخله گر وبیگانه بود که با وجود این ملت، رویایی فروپاشی انقلاب اسلامی تعبیر نشدنی است و پیام دوم خطاب به مسئولین جمهوری اسلامی و مدیران کشور بود که این مردم انتظار تحول در نظام خدمت رسانی و افزایش کارایی نظام جمهوری اسلامی را دارند و پیام شکوه همراه با شکوه مردم باید شنیده شود.

محسن هاشمی با اشاره به حضور و همراهی باشکوه مردم در جشن انقلاب گفت: جفای افزونتری خواهد بود که با وجود این ملت شریف و فداکار، بازهم شاهد قصور وتقصیر مسئولان در دهه پنجم انقلاب باشیم. مدیریت شهری نیز بعنوان یکی از دستگاههای موثر در رضایتمندی شهروندان از این قاعده مستثنی نیست، افزایش اثربخشی و کارامدی مدیریت شهری، کاهش رانت و تبعیض و بهبود سطح خدمت رسانی مطالبات به حق مردم از ماست و بایست برای تحقق این مطالبات برنامه ریزی و توجه لازم را متمرکز کنیم. ما امیدواریم که در دهه پنجم انقلاب نیز لایق الطاف الهی و حمایت ملت ایران باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها