کد خبر: 269621
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۹:۳۶:۱۶
| |

با بومی‌سازی فناوری‌ نوین تولید قیر صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت

دهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت و عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته با محوریت بومی سازی دانش‌های نوین تولید و حمل قیر آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت
کد خبر: 269621
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۹:۳۶:۱۶

اعتمادآنلاین| دهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر،‌ آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته صبح امروز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه 155 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند که کشورهای خارجی شامل کشورهای ترکیه، انگلستان و برخی کشورهای همسایه است.

در این نمایشگاه 6 شرکت خارجی حضور دارند و با وجود اعمال تحریم‌ها میزان شرکت‌های خارجی امسال نسبت به نهمین نمایشگاه رشد 40 درصدی داشته است.

سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در این باره به خبرنگاران گفت:‌برگزاری نمایشگاه حول محور بومی‌سازی فناوری‌های نوین تولید قیر است.

بهمن حسین‌زاده با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌های حمل آسفالت گرم هم حضور دارند، گفت: شرکت‌های تولید قیر امولوسیونی و شرکت‌های تولید عایق‌های نگهداری قیر در کنار شرکت‌های تولید افزودنی‌های قیر و آسفالت در دهمین نمایشگاه قیر و آسفالت حاضر شدند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز تا جمعه 26 بهمن دایر است، گفت: این بزرگترین گردهمایی تخصصی در حوزه صنعت قیر است که شرکت‌ها دستاوردهای خود را در این حوزه در معرض نمایش قرار می دهند.

سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران افزود: صرفه‌جویی کلان اقتصادی در بخش قیر، بومی سازی‌ فناوری‌ نوین این صنعت و تلاش برای توسعه صادرات از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بنا بر این گزارش صادرات قیر کشور در حال حاضر سالانه یک میلیارد دلار است که به کشورهای همسایه قطر، کره،‌هند، مالزی و غیره انجام می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها