محمدرضا تابش رییس فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

دستمزد کی‌روش منطبق بر عرف مربی‌های مطرح بود/ فدراسیون فوتبال در مقابل کی‌روش خودباخته بود

رییس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص نقاط ضعف فدراسیون فوتبال، تاکیدکرد: فدراسیون فوتبال مقابل کی‌روش دچار خودباختگی بود و نمی‌توانست اعمال اراده کند و این مهم‌ترین نقطه ضعف فدراسیون فوتبال بود.

دستمزد کی‌روش منطبق بر عرف مربی‌های مطرح بود/ فدراسیون فوتبال در مقابل کی‌روش خودباخته بود
کد خبر: 269650
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۰:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا تابش نماینده اردکان و رییس فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین در پاسخ به اینکه آیا دریافتی کی‌روش در 8 سال را مورد بررسی قرار داده‌اید؟، گفت: بررسی عمیق و ارزیابی دقیقی انجام ندادیم اما عملکرد ایشان خوب بود. ما ملتی هستیم که روحیه کار جمعی نداریم و همین که آقای کی‌روش توانست روحیه فردگرایانه را تبدیل به روحیه جمع گرایانه کند و در قالب یک کار تکنیکی منطبق بر آموزه‌های علمی و فنی روز در میدان ارائه دهد، مشخص است که مربی موفقی بود.

او در خصوص انتقادات به دریافتی بالای کی روش، ادامه داد: در هر صورت کی‌روش توانست دل ملتی را شاد کند و حرکت سازنده و پایه فوتبال را مستقر کند. دستمزدی که کی‌روش گرفته منطبق بر عرف است و در دنیا مربی های مطرح و درجه یک دستمزد همین حدود است.

این نماینده مجلس در خصوص نقاط ضعف فدراسیون فوتبال، تاکیدکرد: فدراسیون فوتبال مقابل کی‌روش دچار خودباختگی بود و نمی‌توانست اعمال اراده کند و این مهم‌ترین نقطه ضعف فدراسیون فوتبال بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها