کد خبر: 269771
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۵:۰۱:۰۸
| |

گوشت اینترنتی عرضه نشد

گوشت قرمز تنظیم بازاری که قرار بود به صورت اینترنتی از امروز دوباره توزیع شود به دلیل آنچه عدم تامین توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوانده شده است، عرضه نشد.

گوشت اینترنتی عرضه نشد
کد خبر: 269771
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۵:۰۱:۰۸

اعتمادآنلاین| گوشت قرمز تنظیم بازاری که قرار بود به صورت اینترنتی از امروز دوباره در یکی از فروشگاه های اینترنتی که با دولت همکاری می‌کند، توزیع شود به دلیل آنچه عدم تامین توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوانده شده است، عرضه نشد.

با عرضه اینترنتی مواد پروتئینی تنظیم بازاری قرار بود از حضور مردم در صف های طولانی برای خرید این محصولات بکاهد اما در هفته گذشته که روز چهارشنبه توزیع شد در ظرف کمتر از دو ساعت موجود آن تمام شد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که در یکی از فروشگاههای اینترنتی(مستر قصاب) داده بود قرار بود از امروز 23 بهمن دوباره این توزیع محصولات پروتئینی تنظیم بازاری انجام شود اما این فروشگاه فضای مجازی نیز امروز در توضیح دلیل عدم عرضه این محصولات آورده است که هنوز امور اداری مربوط به تامین و تخصیص سهیمه گوشت تنظیم بازاری انجام نشده است و به محض طی مراحل اداری پاسخگوی مصرف کنندگان خواهد بود.

بنابراین گزارش یکی از فروشگاههای اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری به نام مسترقصاب آمده است: در راستای همکاری با سازمان پشتیبانی امور دام کشور از تاریخ 23 بهمن ماه 1397 جهت رفاه حال مصرف کنندگان فروش و توزیع گوشت تنظیم بازاری و تحویل درب منزل آغاز می‌شود.

گفتنی است که این سایت اینترنتی به دلیل مراجعه زیاد متقاضیان به درستی باز نمی‌شود.

در ارتباط با شرایط خرید محصولات تنظیم بازاری آمده است که ثبت کدملی و کد پستی در زمان ثبت سفارش الزامی و سهمیه هر کدملی ماهانه بین 2 الی 4 کیلوگرم است. هزینه حمل محصول به درب منزل در تهران نیز 5 هزار تومان (عدم دریافت هزینه ارسال در خرید بالاتر از 50 هزار تومان) عنوان شده است.

بنابراین گزارش در سایت‌ دیگری(به روز رسان) نیز که قرار بود اقدام به توزیع محصولات پروتئینی تنظیم بازاری کند عنوان "فاقد برنامه تامین" برای محصولات تنظیم بازاری درج شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها