کد خبر: 269798
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید بر گران نشدن بنزین در سال 98 تا عرضه نشدن گوشت تنظیم بازاری

اتاق اصناف مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره پایتخت است‌، اوپک به درخواست حمایت مادورو جواب رد داد، افزایش ثبت سفارش غیرقانونی خودرو به 11 هزار دستگاه و قیمت بلیت هواپیما در نوروز افزایش نمی‌یابد از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از تاکید بر گران نشدن بنزین در سال 98 تا عرضه نشدن گوشت تنظیم بازاری
کد خبر: 269798
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بنزین در سال 98 گران نمی‌شود ‌ اسدالله قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس هر گونه افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین را در سال 98 رد کرد و گفت: اظهارنظرها در مورد افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین بر اساس نظر شخصی برخی نمایندگان بوده و مجلس، کمیسیون انرژی و تلفیق بودجه در این ارتباط تصمیمی نگرفته است.

اتاق اصناف مخالف برگزاری نمایشگاه بهاره پایتخت است ‌ معاون برنامه‌ریزی فرماندار تهران با اشاره به مخالفت اتاق اصناف با برپایی نمایشگاه‌های بهاره در پایتخت گفت: اتاق اصناف به نبود زمان کافی برای برنامه‌ریزی، تامین هزینه‌های سرسام‌آور دستگاه‌های خدمت‌رسان و نداشتن توجیه اقتصادی در برگزاری این نمایشگاه‌ها تاکید دارد.

اوپک به درخواست حمایت مادورو جواب رد داد ‌ نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به تأثیر منفی تحریم‌ها روی قیمت نفت و ریسک‌های احتمالی برای سایر اعضای اوپک، خواستار حمایت این گروه در برابر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت نفت این کشور شده است. با این حال یک منبع آگاه به رویترز گفت: اوپک که ونزوئلا یکی از اعضای مؤسس آن است، حاضر نشده هیچ بیانیه رسمی منتشر کند. اوپک می‌گوید این گروه نگران سیاست نفتی است نه مسائل سیاسی.

ثبت سفارش غیر قانونی خودرو به 11 هزار دستگاه افزایش یافت ‌ بررسی‌های انجام شده توسط پلیس فتا نشان می‌دهد، خودروهایی که از ثبت سفارش‌های غیر قانونی برای واردات استفاده کرده‌اند از 6 به 11 هزار دستگاه افزایش یافته است.

اوپک به تصویب لایحه ضداوپک در آمریکا واکنش نشان داد ‌ محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک در واکنش به تصویب لایحه ضداوپک از سوی کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این گروه در تعیین قیمت‌های نفت دست ندارد.

قیمت بلیت هواپیما در نوروز افزایش نمی‌یابد ‌ دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه فروش بلیت پروازهای نوروز 98 از سوی شرکت‌های هواپیمایی آغاز شد، گفت: با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی، نرخ بلیت پرواز برای ایام نوروز افزایش نمی‌یابد و همان قیمت‌های آذرماه 97 است.

گوشت اینترنتی عرضه نشد ‌ گوشت قرمز تنظیم بازاری که قرار بود به صورت اینترنتی از امروز دوباره توزیع شود به دلیل آنچه عدم تامین توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوانده شده است، عرضه نشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها