شکارچیان کبوتران وحشی در پاکدشت به دام افتادند

محمودرضا سعیدپور در این خصوص اظهار داشت: از این متخلفان لاشه 17 قطعه کبوتر وحشی و یک قطعه سار که به صورت غیرقانونی و بدون هرگونه مجوزی شکار شده است، همراه با سه قبضه اسلحه دو لول شکاری و یک قبضه تفنگ بادی دوربین دار و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

شکارچیان کبوتران وحشی در پاکدشت به دام افتادند
کد خبر: 269814
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۱۷:۰۲:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ وی با بیان اینکه این شکارچیان غیر مجاز متخلف تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند، افزود: به استناد قانون هرگونه شکار و صید جانوران‌ وحشی‌ عادی‌ بدون‌ پروانه ‌ مشمول مجازات نقدی‌ یا حبس است.

نمونه برداری از هفت واحد صنعتی و تولیدی در بهارستان


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: از خروجی فاضلاب واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرستان طی هفته جاری نمونه برداری شد.


شیدا اکار در این باره اظهار داشت: این اداره در راستای اجرای رسالت سازمانی خود و در پی گشت و پایش زیست محیطی همزمان با دهه مبارک فجر اقدام به نمونه برداری از خروجی فاضلاب دو واحد آبکاری، دو احد صنعتی، یک واحد غذایی و یک واحد تولیدی پوشاک کرد.


وی افزود: نمونه ها برای انجام آنالیز شیمیایی، میکروبی و فلزات سنگین احتمالی موجود در فاضلاب خروجی واحدها به آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ارسال و در صورت مغایرت نتایج با استانداردهای زیست محیطی برای واحدهای متخلف جهت اصلاح عملکرد اخطاریه زیست محیطی صادر و ابلاغ می شود.


اکار خاطرنشان کرد: اجرای نمونه برداری و ابلاغ اخطاریه ها به واحدهای متخلف در راستای جلوگیری از ادامه روند آلایندگی انجام شده و با بی توجهی مدیران و متصدیان واحدها به اخطاریه ها جهت اتخاذ تمهیدات زیست محیطی، به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها