کد خبر: 269878
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون ولایی در مجلس:

ترامپ آب در هاون می‌کوبد

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در راهپیمایی 22 بهمن همه با وحدت و انسجام شرکت کردند» گفت: امیدوارم پیام حضور مردم توسط مسئولین شنیده شده شود.

ترامپ آب در هاون می‌کوبد
کد خبر: 269878
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در جایگاه تحلیل این سیل عظیم مردم، بیان کرد: مردم در راهپیمایی سنگ تمام گذاشتند و این حضور گسترده چندین پیام به همراه داشت، پیام اول خطاب به بدخواهان جمهوری اسلامی و دشمنان بود و آن اینکه ترامپ آب در هاون می‌کوبد، او تصور می‌کند می‌تواند با تبلیغات و برخی ترفندها مردم را از نظام جدا کند، یا با سخنان بیهوده می‌توانند این نظام را متزلزل کنند اما این تصوری باطل است.

وی افزود:حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشان داد ریشه این نظام بر زمین و شاخه‌های آن در آسمان‌ها گسترانیده شده است، پس این نظام درختی نیست که با نسیم این افراد تکان خورد. پیام دوم حضور مردم، تاکید بر مسیر عزت و اقتدار کشور بود، مردم بر این موضوع تاکید داشتند که مسئولین اقتدار، عزت و استقلال کشور را با هیچ چیزی معامله نکنند، پیام سوم این بود که مردم با نظام اسلامی مشکل ندارند، هرچند ممکن است از برخی بی تدبیری‌ها، یا از فساد که در برخی افراد نفوذ کرده، یا از تزویر، کم کاری و رفاه طلبی به شدت گله مند باشند ولی به میراث شهدا که نظام اسلامی است عشق می‌ورزند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیام چهارم حضور این است که، مردم بیان می‌کردند ما کار را تمام کردیم و حالا نوبت مسئولین است، مسئولین باید مراقب باشند در مذاکرات کلاه سرشان نرود، باید مراقب باشند به خون شهدا خیانت نکنند، اگر به خون شهدا خیانت کنند کلاه به سر خود مسئولین رفته است، مسئولین باید ساده زیستی را رعایت کنند باید به فکر فقرا باشند، نباید به دنبال حزب بازی باشند، نباید به دنبال حاشیه سازی باشند، در غیر این صورت کلاه به سر خودشان رفته است، مردم به خاطر مسئولین در این راهپیمایی شرکت نکردند بلکه به خاطر نظام در این راهپیمایی شرکت کردند.

سلیمی تصریح کرد: اما پیام پنجم این حضور این است که مردم بار دیگر با ولی زمان خود بیعت کردند، آنها اعلام کردند که هیچگاه این بیعت خود را نخواهند شکست.مردم خواسته‌هایی دارند مسئولین باید به این خواسته‌ها توجه کنند، مردم از مسئولین می‌خواهند به فکر مستضعفین باشند، فقرا را فراموش نکنند، فراموشی فقرا آسیب زا خواهد بود. مردم می‌خواهند اگر مسئولین اشتباهی کردند عذر خواهی کنند و به سوی حزب بازی قدم برندارند.

سلیمی در پایان تاکید کرد: در راهپیمایی 22 بهمن همه آمدند، همه با وحدت و انسجام شرکت کردند، امیدوارم پیام مردم توسط مسئولین شنیده شده شود، اروپایی‌ها هم این پیام را می‌شنوند اگر اروپایی‌ها اینستکس را برای ما مشروط می‌کنند باید توجه کنند که مردم ما زیر بار تحمیل نمی‌روند، پیام اصلی مردم این است که ما تا آخر ایستاده‌ایم و بر آرمان‌های امام و شهدا پافشاری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها