دهکده مهربانی تهران میزبان سگ‌ها شد

یکی از مطالبات جدی شهروندان منطقه 22 در دوره جدید مدیریت شهری ساماندهی سگ‌های ولگرد بود که از گذشته یکی از چالشهای اساسی در منطقه به شمار می رفت، حال به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 22 اولین گام برداشته شد که آن ایجاد دهکده مهربانی یا همان محل نگهداری سگهای بدون صاحب است.

دهکده مهربانی تهران میزبان سگ‌ها شد
کد خبر: 269891
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۹:۱۱:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 22، با بیان اینکه منطقه 22 و بوستان جنگلی چیتگر یکی از مکان‌های امن برای رهاسازی سگ‌های بلاصاحب از سوی سازمان محیط زیست اعلام شده بود، گفت: مدیریت شهری منطقه 22 با برنامه ریزی‌های مستمر خود فاز نخست را برای جمع آوری و ساماندگیسگ‌های بلاصاحب انجام داد تا شاهد رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان در این موضوع باشد.


معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 22، با بیان این‌که زمینی را برای ساخت سایت نگهداری سگ‌ها در بوستان جنگلی چیتگر با نام "دهکده مهربانی" آماده کرده‌ایم، یادآور شد: زمینی با متراژ 17 هزار متر، مجهز به لانه و وسایل نگهداری سگ‌ها آماده شده است که در مرحله اول 100 حلقه سگ جمع آوری شده است.


خیراتیان در ادامه گفت: در مرحله نخست ساماندهی سگ‌های بلاصاحب توسط حامیان و گروه‌های داوطلبزنده‌گیری و پس از آن نسبت به عقیم‌سازی و واکسیناسیون اقدام می‌شود.


وی با اشاره به این‌که باید همه دستگاه‌های متولی در این حوزه ورود و همکاری کنند، گفت: رهاسازی مجدد سگ‌های بلاصاحب پس از واکسیناسیون و عقیم‌سازی، خواسته همه سمن‌های حامی حیوانات در منطقه است.


معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 22، گفت: جمع آوری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب در منطقه 22 در حال انجام است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها