کد خبر: 269899
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

حسین نقوی‌حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس:

ایران قبل از انقلاب ژاندارم آمریکا بود

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نه تنها دیگر ژاندارم آمریکا نیست بلکه پوزه آن را به خاک می‌مالد، گفت: ایران قبل از انقلاب ژاندارم آمریکا بود، ژاندارم یعنی تابع فرمانده آمریکایی؛ می‌گفت بشین می‌نشست و می‌گفت بلندشو بلند، می‌شد.

ایران قبل از انقلاب ژاندارم آمریکا بود
کد خبر: 269899
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین نقوی حسینی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن درباره انقلاب اسلامی ایران و بازتاب های آن گفت: انقلاب اسلامی نه تنها یک تحول عمیق با رویکردهای جدید در ایران ایجاد کرد، بلکه یک خط جدیدی در عرصه بین‌المللی ترسیم کرده است و به وجوه ملی و تحولات ایران انقلاب اسلامی اشاره می‌کنم،ایران قبل از انقلاب ژاندارم آمریکا بود، ژاندارم یعنی تابع فرمانده آمریکایی؛ می‌گفت بشین می‌نشست و می‌گفت بلندشو بلند، می‌شد.

نماینده مردم ورامین،پیشوا و قرچک درمجلس با بیان اینکه بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی در ایران همه مقدرات در دستشان بود و کشور را اداره می‌کردند،مطرح کرد: آمریکایی ها همه اقتصاد ایران در اختیارشان بود، 30 میلیون جمعیت داشتیم 9 میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم،اما امروز 80 میلیون جمعیت داریم یک میلیون بشکه نفت صادر می‌کنیم. اینها تفاوت های اصلی این نظام است.

وی با اشاره به تغییر نخست وزیر و جابجایی اسدالله عَلم به جای امینی، تاکید کرد: محمدرضا پهلوی برای جابجایی نخست وزیر خودش به واشنگتن سفر کرد؛اینها تاریخ کشور است من قصه نمی گویم.دکتر امینی نخست وزیر ایران بود در سال 39 شاه وی ناراضی بود؛چراکه گوش به حرفش نمی داد؛محمدرضا سفر کرده واشنگتن رئیس جمهور آمریکا صحبت کرد و رضایت آنها را گرفت تا امینی را بردارد و علم را به جای وی بگذارد.

نقوی حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نه تنها ژاندارم آمریکا نیست؛بلکه در واقع پوزه آمریکا را به خاک می مالد،اظهار کرد:ما در بسیاری از دستاوردها جزو رتبه‌های 10 کشور اول، 20 کشور اول،15 کشور اول در دنیا هستیم؛طبیعی است که آمریکا نتواند تحمل کند، معلوم است که ترامپ و پمپئو بگویند که ژاندارمِ ما ،امروز خودما را له می کند و معلوم است عصبانی می شود و این حرف‌ها را درباره انقلاب اسلامی می زند.

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت ملت را افزایش داد،ادامه داد:ملت ایران جهش های بزرگی را انجام داده است که البته مورد قبول آمریکایی ها نیست،البته آنها همینجور با انقلاب اسلامی ایران برخورد می کنند که الان می‌کنند؛این نشان نمی دهد که ما هیچ مشکلاتی نداریم؛بالاخره همه کشورها مشکلات دارند.

وی با اشاره به قدردانی پمپئو از مهره‌های سوخته مانند مسیح علینژاد، مطرح کرد: اگر افرادی مثل مسیح علینژاد دلشان برای زن هاو کودکان فلان طبقات می‌سوزد؛خوب در همان اروپا زشت ترین برخوردها را با زنان و مردان می کنند،ناشایست ترین برخوردها با طبقات رنگین پوست می شود،بدترین برخوردها با منتقدان می شود؛چرا دلشان برای آنها نمی سوزد و جیک نمی زنند؛چرا فقط درباره ایران صحبت می کنند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران واقعا یک تحول بزرگ در ایران و یک اثرگذاری موثر در عرصه بین‌المللی داشت؛البته آمریکایی‌ها از این تحولات خیلی ناراحت و خشمگین هستند؛امروز فرهنگ انقلابی کشور ما واقعاً روی ملت ها تاثیر گذاشته است؛ما نمی گوییم که باعث انقلاب ها شده ،ولی آثار آن را را هم در منطقه و هم خارج از منطقه می‌بینیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها