افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در هوای پایتخت

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها در هوای تهران طی امروز (24 بهمن) از افزایش دمای هوا در پایتخت خبر داد.

افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در هوای پایتخت
کد خبر: 269902
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۹:۴۰:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد با برقراری شرایط جوی نسبتاً پایدار طی امروز (24 بهمن) به تدریج در طول روز افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در بعد از ظهر همراه با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی برای برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می‌رود که کاهش موقتی آلاینده‌ها را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این وضعیت جوی تا فردا (25 بهمن) تداوم دارد، تصریح کرد: در برخی ساعات فردا وزش باد مؤثر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی تا روز آینده روند افزایشی در دما هوای پایتخت مشاهده می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود تا فردا (25 بهمن) بر غلظت آلاینده‌ها به طور نسبی افزوده شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با میانگین 51 در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با میانگین 71 همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها