کد خبر: 269954
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۲۳:۱۳:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از جنگ هافبک‌ها برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ برتر فوتبال

کفش طلا به کدام بازیکن می‌رسد؟

13 هفته دیگر از فوتبال ایران باقی‌مانده و تیم‌های بالانشین تلاش دارند تا در این رقابت به موفقیت برسند. موفقیتی که یکی از ارکان آن داشتن بازیکنانی باکیفیت بالا و هوشمند در بازی‌سازی است.

کفش طلا به کدام بازیکن می‌رسد؟
کد خبر: 269954
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۲۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه آغاز می‌شود تا رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هیجان‌انگیزتر از گذشته دنبال شود. دراین‌بین رقابت در بالای جدول به اوج رسیده و پرسپولیس، سپاهان، پدیده، استقلال و تراکتورسازی تلاش دارند تا قهرمان لیگ برتر شوند.

هرچند رقابت سختی بین مهاجمان برای کسب آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر وجود دارد اما شاهد یک جدال جذاب دیگر هم در لیگ هستیم و آن‌هم رقابت هافبک‌ها برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ است.

در هفده هفته گذشته امید عالیشاه از پرسپولیس و محمد کریمی از سپاهان با 5 پاس گل بهترین عملکرد را در بین هافبک‌های لیگ برتر داشته‌اند. اما این دو بازیکن رقبای سرسختی هم دارند. فرشید اسماعیلی از استقلال، سعید آقایی و محمد ایرانپوریان از سپاهان، محمد قاسمی نژاد از پدیده شهر خودرو و احسان حاج صفی از تراکتورسازی با 4 پاس گل بهترین عملکرد را بعد از هافبک پرسپولیس و سپاهان دارند.

غیبت محسن مسلمان در این لیست

پرسپولیس فصل گذشته بااقتدار قهرمان لیگ برتر شد و همه عنوان‌ها را از آن خود کرد. آن‌ها بهترین تیم ایران شدند. برانکو بهترین مربی فصل شد و علیپور هم عنوان آقای گلی را به دست آورد. محسن مسلمان هم با 10 پاس گل بهترین پاسور فوتبال ایران شد. او که عصای دست برانکو در نیم‌فصل اول این رقابت‌ها بود در ادامه با برانکو به مشکل خورد و نیمکت نشین شد تا اینکه در بازی آخر فصل دوباره به میدان آمد و بازهم پاس گل داد. مسلمان در انتهای فصل از پرسپولیس جدا شد و به ذوب‌آهن پیوست اما نتوانست به موفقیت برسد و نیم‌فصل به سپاهان کوچ کرد. تیمی که بیشترین بازیکن را در بین بهترین پاسورهای لیگ دارد و بدون تردید مسلمان کار سختی دارد تا بتواند دوباره بهترین پاسور لیگ شود.

13 هفته دیگر از فوتبال ایران باقی‌مانده و تیم‌های بالانشین تلاش دارند تا در این رقابت به موفقیت برسند. موفقیتی که یکی از ارکان آن داشتن بازیکنانی باکیفیت بالا و هوشمند در بازی‌سازی است. بازیکنانی که می‌توانند با دادن پاس‌های کلیدی مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهند. حالا باید منتظر ماند و دید کدام بازیکن می‌تواند بهترین پاسور لیگ هجدهم شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها