حسین کاشفی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از مردم جدا نبوده‌اند/ همه ما در یک کشتی هستیم

عضو حزب اتحاد ملت گفت: صلاح‌طلبان هیچ‌گاه از مردم جدا نبوده‌اند. به همین دلیل نیز امروز باید مشکلات را در درون یک خانواده و با مردم در میان گذاشت تا مردم در جریان موانع پیش روی اصلاح‌طلبان در مدیریت کشور قرار بگیرند. همه ما در یک کشتی نشسته ایم و همه متعلق به یک کشور هستیم.

اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از مردم جدا نبوده‌اند/ همه ما در یک کشتی هستیم
کد خبر: 270028
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین کاشفی عضو حزب اتحاد ملت عملکرد دولت را تهدیدی برای اصلاح طلبان دانست و گفت: مهم‌ترین جایی که می‌تواند برای اصلاح‌طلبان در آینده تهدید به شمار برود عملکرد دولت است. اگر دولت در رویکرد خود تجدیدنظر نکند و همچنان درمسیر کنونی ادامه بدهد عملکرد دولت برای اصلاح‌طلبان در زمینه اقناع افکار عمومی یک تهدید به شمار خواهد رفت.

وی افزود: دولت‌ها و افراد همواره آمده‌اند و پس از مدتی رفته‌اند. آنچه باقی می‌ماند کشور و ملت هستند. این وضعیت در گفتمان اصلاحات نیز وجود دارد. در گفتمان اصلاحات نیز افراد زیادی آمده‌اند و پس از مدتی به دلایلی رویکرد دیگری در پیش گرفته‌اند. با این وجود آنچه باقی مانده منش و رویکرد اصلاح‌طلبی در کشور است که همواره وجود داشته و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

عضو حزب اتحاد ملت ادامه داد: اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از مردم جدا نبوده‌اند. به همین دلیل نیز امروز باید مشکلات را در درون یک خانواده و با مردم در میان گذاشت تا مردم در جریان موانع پیش روی اصلاح‌طلبان در مدیریت کشور قرار بگیرند. همه ما در یک کشتی نشسته ایم و همه متعلق به یک کشور هستیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها