کد خبر: 270087
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۱۵:۵۸:۵۶
| |

احداث منازل سازمانی و توسعه مراکز تفریحی و رفاهی برای کارکنان ناجا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از عزم و اراده جدی فرماندهان ناجا برای افزایش سطح رفاه کارکنان خبر داد و گفت: احداث منازل سازمانی و توسعه مراکز تفریحی و رفاهی از جمله اقداماتی است که فرمانده ناجا برای سال آینده در دستور کار قرار داده است.

احداث منازل سازمانی و توسعه مراکز تفریحی و رفاهی برای کارکنان ناجا
کد خبر: 270087
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۱۵:۵۸:۵۶

اعتمادآنلاین| ‌ حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به برخی ویژگی‌هایی که لازم است تا نیروی انتظامی هم تراز انقلاب شکل بگیرد اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین این ویژگی‌ها ارتقای هوشیاری و هوشمندی کارکنان ناجا در مقابله با حوادث گوناگون است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب از راه‌های مختلف، گفت: ناکام گذاشتن دشمنان از دستیابی به اهداف و خواسته‌های شأن جزو مواردی است که پلیس باید در این راستا هوشیاری و اقدام به موقع داشته باشد. یکی از بزرگترین تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، راه اندازی تهاجم فرهنگی و ایجاد بی بندوباری در جامعه است که پلیس باید بتواند در این راستا به خوبی نقش خود را ایفا و از اجرای نقشه دشمنان جلوگیری کند.

ادیانی با بیان اینکه پلیس تلاش می‌کند تا علاوه بر تأمین امنیت اجتماعی، حافظ امنیت اخلاقی و ارزش‌های جامعه اسلامی نیز باشد، گفت: بصیرت کارکنان ناجا و خانواده‌های آنان و همچنین برخورد حکیمانه مأموران در عملیات‌های مختلف از دیگر ویژگی‌هایی است که پلیس برای تحقق خواسته رهبری در خصوص نیروی انتظامی هم تراز انقلاب باید از آن برخوردار باشد که خوشبختانه این خصایص در وجود آنها وجود دارد.

ادیانی همچنین پرهیز از اشرافی گری بین کارکنان ناجا را یکی از عوامل موفقیت پلیس برشمرد و گفت: مأموران نیروی انتظامی از این نظر در میان کارکنان نیروهای مسلح زبانزد هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه از عزم و اراده جدی فرماندهان ناجا برای افزایش سطح رفاه کارکنان خبر داد و گفت: همانگونه که فرمانده نیروی انتظامی بارها عنوان کرده اند سال آینده توجه ویژه ای به افزایش سطح رفاهی کارکنان خواهد شد. احداث منازل سازمانی و توسعه مراکز تفریحی و رفاهی از جمله اقداماتی است که فرمانده ناجا برای سال آینده در دستور کار قرار داده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها