کد خبر: 270101
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

افشاگری رانت 280 میلیون یورویی در «هفت‌تپه» و احتمال تمدید مهلت تصویب «FATF»

واکنش مسئولان به پرونده‌های مالی و اقتصادی همچنان ادامه دارد. آنچنان که حالا مسعود پزشکیان و بهرام پارسایی در اعتراض به این پرونده‌ها خبر از قدرت و نفوذ رانت‌خواری در کشور داده‌اند. همزان با این نیز لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهوری خبر از احتمال تمدید مهلت ایران برای تصویب fatf داده است.

افشاگری رانت 280 میلیون یورویی در «هفت‌تپه» و احتمال تمدید مهلت تصویب «FATF»
کد خبر: 270101
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: واکنش مسئولان به پرونده‌های مالی و اقتصادی همچنان ادامه دارد. آنچنان که حالا مسعود پزشکیان و بهرام پارسایی در اعتراض به این پرونده‌ها خبر از قدرت و نفوذ رانت‌خواری در کشور داده‌اند. همزان با این نیز لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهوری خبر از احتمال تمدید مهلت ایران برای تصویب fatf داده است و غلامرضا کاتب خبر از یک طرح جدید در بهارستان برای استیضاح وزرای دولت داده است.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی و حزبی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

مسعود پزشکیان، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هنوز بیدار نشده‌ایم تا به کارگر و کارآفرین احترام بگذاریم، گفته است: «متاسفانه به دلال و رانت خوار احترام می‌گذاریم و تکریمش می‌کنیم».

بهرام پارسایی نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید در مجلس با بیان اینکه امروز رانت‌خواری بیشتر از تحریم مشکل‌ساز شده، گفته است که «کل ارز مورد نیاز هفت‌تپه 12 میلیون دلار بوده ولی با زد و بند 280 میلیون یورو ارز گرفته‌اند

لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهوری خبر داده که احتمال تمدید مهلت fatf به ایران وجود دارد و گفته که نباید روی fatf ریسک کنیم.


بهزاد نبوی، وزیر صنایع سنگین دولت جنگ با انتقاد از مواضع برخی از اصلاح‌طلبان گفته است که جدایی اصلاح‌طلبان از دولت گل به خودی است.

غلامرضا کاتب رییس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از طرحی در مجلس خبر داده که بر اساس آن وزرایی که سه بار از نمایندگان مجلس کارت زرد دریافت کنند، استیضاح شوند.

سعید حجاریان در تحلیلی از اتفاقات دوران انقلاب اسلامی گفته که «ای کاش انقلاب اسلامی چند سال بیشتر طول می‌کشید. در این صورت تشکل‌هایی شکل می‌گرفتند و دموکراسی تمرین و نهادینه می‌شد و درباره نظام جدید گفت‌و‌گو انجام می‌گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها