کد خبر: 270155
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری:

دولت از لایحه بودجه دفاع می‌کند

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری گفت: در موقعی که لایحه بودجه 98 را در دولت تنظیم می‌کردیم، شرایط کشور و تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها را مدنظر قرار دادیم، بعد از آن مقام معظم رهبری رهنمودهایی درباره ساختار بودجه داشتند که در لایحه بودجه 98 اعمال و سپس لایحه تقدیم مجلس شد.

دولت از لایحه بودجه دفاع می‌کند
کد خبر: 270155
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری درباره اصلاح ساختار بودجه اعلام کرد: رییس مجلس شورای اسلامی موضوع اصلاح ساختار بودجه را مطرح کرد که در جریان جزئیات و ابعاد موضوع نیستم، باید صبر کنیم، ببینیم مطالب مدنظر آقای دکتر لاریجانی چیست. در موقعی که لایحه بودجه 98 را در دولت تنظیم می کردیم، شرایط کشور و تحریم های ظالمانه آمریکایی ها را مدنظر قرار دادیم، بعد از آن مقام معظم رهبری رهنمودهایی درباره ساختار بودجه داشتند که در لایحه بودجه 98 اعمال و سپس لایحه تقدیم مجلس شد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را کرد تا بودجه منطبق بر درآمدها و هزینه های کشور باشد، یادآور شد: دولت با اصلاح ساختار بودجه به شکلی که متکی به نفت نباشد و براساس رونق تولید، تقویت ثروت داخلی، افزایش صادرات و ایجاد اشتغال و ارتقای سطح معیشت تنظیم شود حتما موافقت می کند.

وی درباره علت حضور محمدباقر نوبخت در جلسه روز شنبه 27 بهمن مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا رویه این است که بعد از تصویب لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق و پیش از آغاز رسیدگی در صحن علنی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به نیابت از آقای رئیس جمهور در مجلس حضور می یابد و نقطه نظرات دولت را بیان می کند. اگر درباره موضوعاتی دولت با کمیسیون تلفیق به جمع بندی نرسیده باشد، در صحن علنی آن موارد را مطرح می کند.

امیری درباره تدوین لایحه اصلاح بودجه گفت: الان لایحه بودجه را در مجلس داریم، با توجه به آنکه دولت معتقد است، بخش های مختلف این لایحه مورد کارشناسی قرار گرفته و متناسب با شرایط کشور تنظیم شده، از لایحه خود دفاع می کند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها