کد خبر: 270195
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۱:۳۲:۵۱
| |

پیام تسلیت وزیر رفاه در پی حادثه تروریستی زاهدان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی حادثه تروریستی زاهدان و شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان وطن را به مردم شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه سلامتی کامل را خواستار شد.

پیام تسلیت وزیر رفاه در پی حادثه تروریستی زاهدان
کد خبر: 270195
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۱:۳۲:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیام محمد شریعتمداری به شرح ذیل می‌باشد:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت مظلومانه و جانسوز جمع عاشقی از رزمندگان غیور اسلام که در مأموریت شریف حراست از مرزهای ایران، توسط گروهک حقیر، تروریستی و مزدور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به شهادت رسیدند، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی گردید و ملت ایران را داغدار کرد.

این اقدام بزدلانه و کور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، ملت بزرگ و دردآشنای ایران را بیش از پیش متحد و یکپارچه در برابر چنین کین توزی های دیرینه می‌نماید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و همه خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام، سلامتی کامل مجروحان این حادثه و صبر جمیل برای تمامی بازماندگان این شهدای مظلوم را از خداوند متعال، مسألت می‌نمایم».

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها