حجت نظری، عضو شورای شهر تهران:

راهیان نور شرق راه‌اندازی شود/ یادمان شهدای ترور را برپا کنیم

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران با صدور پیامی جنایت تروریستی چهارشنبه شب در جاده خاش - زاهدان را محکوم کرد.

راهیان نور شرق راه‌اندازی شود/ یادمان شهدای ترور را برپا کنیم
کد خبر: 270211
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری، عضو شورای شهر تهران با صدور پیامی جنایت تروریستی چهارشنبه شب در جاده خاش - زاهدان را محکوم کرد که متن کامل پیام در ادامه آمده است:

«روی سیاه تروریست‌ها بار دیگر سیاه‌تر شد و آنان با حمله‌ای ناجوانمردانه به اتوبوس حامل مرزبانان کشورمان در جاده خاش - زاهدان به خوبی نشان دادند که چه خشمی از نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد پیروزی‌اش دارند.

تروریست‌ها و حامیان اطلاعاتی و مالیشان که نتوانسته بودند خللی در روند و امنیت برگزاری مراسم باشکوه 22 بهمن امسال ایجاد کنند در خیال خام خود با ترتیب دادن این عملیات رذیلانه به جمهوری اسلامی ضربه وارد کرده‌اند درحالی که با برانگیختن خشم ملت ایران تنها دوران حضور و فعالیت خود را کاهش دادند.

کاش تروریستها از بزرگتر خود یعنی داعش عبرت می‌گرفتند که چطور دیپلماسی و تدبیر نظامی ایران از صفحه روزگار محوشان کرد.

اینجانب با تسلیت به ملت ایران و به ویژه خانواده شهدای جنایت تروریستی اخیر به همکارانم درمدیریت شهری زاهدان پیشنهاد میکنم که یادمان شهدای ترور اخیر را به منظور شرح مظلومیت و دلاوری مردم شریف سیستان و بلوچستان برپا کنند.

همچنین به ستادکل نیروهای مسلح نیز پیشنهاد میکنم که طرح اردوی راهیان نور شرق را به منظور آشنایی بیشتر جوانان و مردم ایران با دلاوری‌ها و رشادت‌های مرزبان کشورمان اجرایی کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها