هوشنگ نصیرزاده:

خطیر جایگاه خودش را در باشگاه استقلال نمی‌داند/ شما که حقوق می‌دانید چرا پاتوسی را جذب کردید؟

هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز حرف های خطیر معاون باشگاه استقلال را بی ادبانه خواند و گفت داریوش شجاعیان بر اساس قرارداد فی مابینی که امضاء کرده باید به تیم بازگردد.

خطیر جایگاه خودش را در باشگاه استقلال نمی‌داند/ شما که حقوق می‌دانید چرا پاتوسی را جذب کردید؟
کد خبر: 270223
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۳:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ هوشنگ نصیرزاده در این باره می گوید: آقای خطیر جایگاه خودش را در باشگاه استقلال نمی داند و می خواهد به جای مدیر عامل رفتار کند. او چهار بار به من زنگ زد و من جواب ندادم. به این خاطر که او مدیر عامل باشگاه استقلال نیست و باید بداند و یاد بگیرد در چارچوب وظایف خود حرکت کند. خطیر با این روحیه تهاجمی که دارد در فدراسیون فوتبال هم به همین دلیل زیاد دوام نیاورد و تصور می کند، می تواند با رفتارهای بی ادبانه ما را هم تحت تاثیر قرار دهد در حالی آنچه که در نامه ما به باشگاه استقلال ذکر شده حق طبیعی باشگاه بوده و هیچ حرفی هم خارج از قانون نزدیم. پس چرا ما باید مورد حمله رفتار بی ادبانه و تهاجمی معاون باشگاه استقلال قرار بگیریم؟ برای اطلاع مردم باید بگویم بر اساس قرارداد سه جانبه ای که با باشگاه استقلال و داریوش شجاعیان امضاء کردیم در صورت پاس نشدن چک ها داریوش شجاعیان باید به تیم ماشین سازی برگردد و این موضوع توسط داریوش شجاعیان هم امضاء شده است. این اتفاق جدیدی بود که صورت گرفت و بد نیست بدانید مالک باشگاه به ما توصیه کرده بود که این گونه قرارداد امضاء کنیم و همان طور که اشاره کردم برای اولین بار بود در ایران چنین قراردادی وضع می شد.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی ادامه داد: چک آخر باشگاه استقلال که برای موسسه اعتباری و مالی کوثر است به تاریخ 25 اسفند 96 برمی گردد. نزدیک به یک سال پیش. از تیر ماه ما به کمیته تعیین وضعیت نامه زدیم و باشگاه استقلال هم بارها و بارها با تماس ما مواجه شد اما هیچ واکنشی از خود نشان نداد. وقتی یک سال بی تفاوتی می بینید آیا نباید نسبت به احقاق حق خود اقدام کنید؟ آیا رفتار ما بی ادبانه و خلاف قانون بوده است؟ چرا کمیته تعیین وضعیت در 8 ماه گذشته یک بار نسبت به درخواست ما از خود حرکتی انجام نداده است؟ البته من می دانم چرا که باشگاه استقلال و داریوش شجاعیان متعهد شده اند که در صورت پاس نشدن چک توافق را زیر پا بگذارند و در چنین شرایطی بازیکن باید به تیم سابق خود برگردد. آقای خطیر شما که قانون را می دانی چرا با آوردن پاتوسی به باشگاه استقلال ضربه زدی؟ مگر نمی دانستی مشخصات او با قوانین حاکم بر حضور خارجی ها در لیگ برتر ایران مطابقت ندارد؟ حال همین رفتار چند صد هزار دلار به استقلال ضربه خواهد زد. اگر سازمان لیگ برتر اجازه ثبت قرارداد پاتوسی را ندهد باشگاه موظف است به قراردادی که با این بازیکن بسته پایبند باشد. اعتبار یک قرارداد دیگر منوط به حضور بازیکن در تست پزشکی و اجازه کار نیست. حال سوال اصلی اینجاست چرا با این بازیکن که هنوز مجوزهای لازم برای حضور در لیگ برتر را نگرفته قرارداد بسته شده است؟ وزارت ورزش و جوانان کجا است که این موضوع را پیگیری کند؟ آیا این آسیب زدن به تیمی نیست که از بودجه بیت المال استفاده می کند؟

هوشنگ نصیرزاده با اشاره به اینکه طلب باشگاه ماشین سازی از باشگاه استقلال 200 میلیون تومان است، ادامه داد: طلب ما از باشگاه استقلال 300 میلیون تومان بود که 100 میلیون تومان خارج از اراده ما به حساب باشگاه واریز شد. آقای خطیر اشاره به این می کند که مالک باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی یکی است. ظاهرا ایشان نمی داند هنوز که به دنیا نیامده بود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می شدند. تناقض در حرف های ایشان آنقدر زیاد است که شاید نیاز به گفتن نباشد. ایشان در جایی که نام آن آدم ها بماند که یکی از آنها عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شده است خطاب به یکی از آنها می گوید با آقای زنوزی صحبت کن مقداری به ما پول قرض بدهد که باشگاه استقلال را اداره کنیم. یک بار اقدام برای پول قرض گرفتن و یک بار اقدام برای حمله کردن! ایشان به من می گوید باشگاه استقلال پول ندارد و 4 ماه است حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده است. احتمالا منظورش این بوده است که چهار ماه حقوق نگرفته اما بد نیست بدانید استقلال از سازمان لیگ برتر 7.5 میلیارد تومان پول گرفته است و جز معدود باشگاه هایی است که به سازمان لیگ برتر بدهکار است. باشگاه ماشین سازی هم اگر امروز نامه ای برای دست یابی به حقوقش به باشگاه استقلال زده به خاطر نزدیک به یک سال بی تفاوتی است و همان طور که اشاره کردم پرونده نزدیک به 8 ماه است در کمیته تعیین وضعیت وجود دارد اما منجر به صدور رای نمی شود! خب مجبور هستیم اعلام کنیم تا مردم در جریان وضعیت قرار بگیرند. باشگاه ماشین سازی آقای خطیر، با مشکل مالی مواجه نیست. همه پروازهای تیم ما به صورت اختصاصی انجام می شود. ما اتفاقا جز پولدارترین باشگاه ها هستیم. این استقلال است که با وجود استفاده از امکانات دولتی و ظرفیت های یک بانک خصوصی و گرفتن 7.5 میلیارد تومان از سازمان لیگ برتر با چالش مواجه است و این به خاطر مشاوره های افرادی چون شماست. شمایی که پاتوسی را به استقلال می آورید.

هوشنگ نصیرزاده در پایان گفت: بر خلاف تصور آقای زنوزی یکی از افراد مطلع در ورزش به خصوص فوتبال است. ایشان در خارج از تایم نقل و انتقالات اصلا کاری با این موضوع نداشتند اما در فصل نقل و انتقالات اشاره به این کردند که اگر باشگاه استقلال نمی تواند به تعهدات خود پایبند باشد باید اجازه دهد داریوش شجاعیان به ماشین سازی برگردد. همان طور که گفتم این قرارداد پیشنهاد مالک باشگاه بوده است. خیلی بد است کسی که خود قانون نمی داند و مطلع نیست که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیر نظر یک ارگان اداره می شود به ما حمله کند. آنهم بی ادبانه و با واژه های سخیف. ظاهرا در پایان این ماجرا این ما هستیم که بدهکار شدیم.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها