کد خبر: 270299
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

احمد سالک، عضو فراکسیون ولایی در مجلس:

انتقام خون شهدا را در نزدیک‌ترین زمان خواهیم گرفت

عضو فراکسیون ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت بالقوه ای که دارد؛قطعا در نزدیک ترین زمان انتقام خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان را خواهد گرفت.

انتقام خون شهدا را در نزدیک‌ترین زمان خواهیم گرفت
کد خبر: 270299
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد سالک به حادثه تروریستی در زاهدان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان سپاه پاسدارن شده است،گفت: انجام این حادثه تروریستی با مدیریت آمریکا و اسرائیل و البته با حمایت های مالی از سوی عربستان صورت گرفته است. حادثه تروریستی در زاهدان که منجر به شهادت مرزبانان دلاور کشورمان شد؛ در واقع یک عملیات کوره بوده است و قطعا دشمن در انجام چنین عملیات هایی موفق نخواهد شد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عواقب غیر قابل جبرانی در انتظار تروریست ها خواهد بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با ظرفیت بالقوه ای که دارد؛قطعا در نزدیک ترین زمان انتقام خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان را خواهد گرفت. وقتی که سپاه پاسداران داعش را در سوریه که رژیم صهیونیستی و آمریکا همه امکانات نظامی را در اختیار آنها گذاشته بود؛نابود کرد پس این گروهک های تروریستی که دیگر در مقابل سپاه پاسداران ناچیز هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی توان دیدن شکوه و عظمت جشن انقلاب ایران اسلامی را نداشتند؛تصریح کرد: شکوه و عظمت مردم در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب چشم دشمنان ایران را به این مسئله معطوف کرده بود و این حضور مردم قطعا سبب شکست آمریکا و اسرائیل شد. دشمنان ایران اسلامی می خواستند؛ به گونه ای با عملیات کور تروریستی شیرینی این جشن مردمی انقلاب اسلامی را به تلخی مبدل کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها