کد خبر: 270321
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۲۰:۴۱:۰۰
| |

حدادی:

برای مردم کدورت‌ها را فعلا کنار گذاشتم

حامد حدادی لژیونر بسکتبال ایران درباره تصمیم خود برای بازگشت به ترکیب تیم ملی گفت: کدورت‌ها حل نشده است اما فعلا برای مردم و کشورم، آن‌ها را کنار گذاشته و برای تیم ملی بازی می‌کنم.

برای مردم کدورت‌ها را فعلا کنار گذاشتم
کد خبر: 270321
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۲۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حامد حدادی درباره تصمیم برای بازگشت به تیم ملی گفت: همه مرا می شناسند و می دانند با هر مشکل و آسیبی برای تیم ملی بازی کرده ام. یک سری مشکلات پیش آمد، اما الان این کدورت ها را فعلا برای کشورم، پرچم، بسکتبال ایران و ورزش ایران کنار می گذارم.


سنتر 218 سانتی متری بسکتبال ایران افزود: کادر فنی و مربیان تماس گرفتند و خواستند که بیایم. یک سری شرایط بود که نشد. دوست داشتم بیایم، اما نشد. چون بحث پرچم کشورم بود نمی شد نیایم. به همین دلیل تاکید می کنم فعلا کدورت ها را کنار می گذارم و می آیم. با ارسلان کاظمی هم تماس بگیرند با قدرت می آید. من هم تصمیم گرفتم با قدرت بیایم و بازی کنم.


لژیونر بسکتبال ایران همچنین گفت: بازی مهمی داریم و تماس گرفتند و بازهم تاکید می کنم فعلا کدورت ها را کنار می گذارم تا بازی کنم و تمام تمرکزم را برای کشورم می گذارم. تلاشم این است که در بهترین شرایط بازی کنم.


حدادی تاکید کرد: من نه قبلا و نه الان برای هیچ شخصی بازی نکرده ام و نمی کنم. هر بار وارد زمین شده ام برای کشورم و بسکتبال ایران بوده است و همیشه با قدرت و با تعصب بوده ام. تلاشم کمک کردن بوده است. اکنون مشکلاتی بوده و امیدوارم حل شود که اگر نشود دودش به چشم بسکتبال می رود.


وی افزود: مشکلات را حل نکنیم و متحد نباشیم خودمان ضرر می کنیم و بسکتبال ضربه می خورد و امیدوارم اتحادمان دوباره برگردد.


ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در سال 2017 بیان کرد: کدورت ها همچنان هست و امیدوارم حل بشود. من هم همچنان پشت ارسلان هستم. الان هم با او صحبت هم کردم و از ته دل دوست دارم برگردد. اکنون هم برای پرچم ایران این تصمیم را گرفتم که بیایم و بازی کنم. من آماده ام بیایم و تمرین کنم و در این روزها تمرکزم روی تیم ملی است.


وی درباره دو دیدار پیش روی تیم ملی گفت: درباره بازی ها هم فعلا صحبت نکنم بهتر است. کدورت ها هست و من فعلا آنها را برای مردم و بسکتبال کشورم کنار می گذارم و روی تیم ملی تمرکز می کنم و تلاش می کنم بهترین نمایش را داشته باشم.


حدادی ادامه داد: در هر دو مسابقه میزبان هستیم و ان شاءالله جشن صعود بگیریم. دوست دارم مردم بیایند و بازی را از نزدیک ببینند. تماشاگران با تمام وجود حمایت کنند تا بازی جذابی شود و بتوانیم برنده شویم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها