کد خبر: 270326
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۲۱:۴۲:۰۰
| |

در راستای تبادل‌نظر درباره مسائل مهم خاورمیانه صورت گرفت؛

دیدار نمایندگان روسیه و رژیم صهیونیستی در مسکو

نماینده «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه امروز پنجشنبه با یکدیگر دیدار و در خصوص مسائل مختلف منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

دیدار نمایندگان روسیه و رژیم صهیونیستی در مسکو
کد خبر: 270326
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۲۱:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| میخائیل بوگدانف که همزمان معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز است امروز با جورج کورین سفیر اسرائیل در مسکو دیدار و گفت وگو کرده است.


تبادل نظر درباره مسائل مهم خاورمیانه از جمله چشم‌انداز حل و فصل اختلافات فلسطین و اسرائیل و بررسی اوضاع در سوریه از جمله موضوعات مورد مذاکره دو طرف در این دیدار بود.


وزارت امور خارجه روسیه گزارش داده است که دو طرف در خصوص موضوعات دیگری مربوط به روابط روسیه و اسرائیل نیز تبادل نظر کرده اند.


گفتنی است، سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که بنیامین نتانیاهو قصد دارد دوم اسفند ماه به روسیه سفر کند تا با ولادیمیر پوتین دیدار کند.


رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز خبر داده بودند که نتانیاهو با هدف گفت وگو در خصوص نقش ایران در سوریه به روسیه سفر می کند.


سفر نتانیاهو به مسکو نخستین سفر وی پس از سرنگونی هواپیمای تجسسی روسی ایل-20 (اواخر شهریورماه امسال) در دریای مدیترانه محسوب می شود که در پی آن تعدادی از نظامیان روس کشته شدند.


مسکو در واکنش به این اقدام اسرائیل اگر چه آن را عمدی نخواند اما شماری پدافند هوایی اس-300 راهی سوریه کرد با این وجود حمله‌های هوایی و موشکی اسرائیل به سوریه همچنان ادامه یافت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها