کد خبر: 270337
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۰:۴۹:۰۰
| |

بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش»:

نگاهمان به جنگ، بی‌طرفانه است

فرید سجاد حسینی بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» درباره داستان این مجموعه گفت: فیلمنامه این سریال را خانم انوری‌زاده نوشته است و با صحبت‌هایی که با آقای اسعدیان کارگردان مجموعه داشتند، مبنا بر این بود که نگاه بی‌طرفانه در تعریف جنگ داشته باشیم و احساسات خود را کنار بگذاریم.

نگاهمان به جنگ، بی‌طرفانه است
کد خبر: 270337
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۰:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فرید سجاد حسینی که خود کارگردان است، با بیان مطالب بالا درباره معیار تولید یک سریال دفاع مقدس موفق که می‌تواند در جذب مخاطب درست عمل کند، گفت: عناصر زیادی در این زمینه دخیل هستند که می‌توان از بیان صادقانه و درست‌گویی وقایع نام برد. همچنین باید به فرار از شعارها و بایدها و نبایدها در این راستا اشاره کرد. ما باید در نظر بگیریم که در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم از برخی مقررات و خط قرمزها عبور کنیم؛ البته می‌توان برای نشان دادن برخی مسائل از ترفندهایی استفاده کرد؛ برای مثال خواهر و برادری در این سریال نمی‌توانند موقع وداع همدیگر را در آغوش بگیرند و در فضای این سریال آقای اسعدیان ترفند قشنگی برای این کار ایجاد کرد.

او درباره اینکه سریال «لحظه گرگ و میش» نگاه واقع‌بینانه‌ای به دوران دفاع مقدس داشته است، اظهار کرد: این سریال جنگ را تا زمانی که به ثمر می‌رسد و پیروز می‌شویم را با تمام سختی‌ها و تلخ‌کامی‌هایش به شکل صمیمانه و خوب تصویر کرده است.

سجادی حسینی درباره بازیگران تازه‌کاری که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند، بیان کرد: ما در «لحظه گرگ و میش» بازیگران جدید نداشتیم اما برخی کم‌تجربه بودند؛ البته نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و آقای اسعدیان هم آن‌ها را به خوبی هدایت کردند.

او ادامه داد: مردم ما سلیقه خود را دارند و در یک شرایط خاص اجتماعی زندگی می‌کنند و میزان توقع‌شان هم بی‌بند و بار و پراکنده نیست به همین دلیل این سریال توانست مخاطب را جذب کند و بسیاری این سریال را دوست دارند، آن را دنبال و یا نفی و تأیید می‌کنند. قصه این سریال فراز و فرودهایی دارد، حتی برخی از بینندگان از تعداد زیاد مرگ و میرهای این سریال دلشان گرفته است.

سجادی حسینی خاطرنشان کرد: خوش ساخت بودن، بازی و دکور واقع‌گرایانه، صحنه‌های درست، کارگردانی خوب و بیان صادقانه در جذب مخاطب برای این سریال تأثیر داشته است.

او با بیان اینکه سریال «لحظه گرگ و میش» 50 قسمت است و حدوداً تا اواسط اسفند ماه به روی آنتن می‌رود، گفت: من نمی‌دانم برای قصه این سریال از چه منابعی استفاده شده اما می‌دانم که به طور کامل تحقیق کرده‌اند و زحمت کشیده شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها