کد خبر: 270356
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۸:۴۲:۰۰
| |

ابراهیمی:

شب فینال تب و لرز شدیدی گرفتم و زیر سرم بودم

نایب قهرمان وزن 92 کیلوگرم جام تختی گفت: در دیدار فینال نا و توان ایستادن روی پاهایم را نداشتم.

شب فینال تب و لرز شدیدی گرفتم و زیر سرم بودم
کد خبر: 270356
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۸:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدجواد ابراهیمی درباره کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی گفت: متاسفانه شب قبل از فینال تب و لرز شدیدی گرفتم و تا ساعت 3 و 4 بامداد در بیمارستان زیر سرم بودم.

وی ادامه داد: حالم آنقدر بد بود که نمی‌توانستم و نمی‌خواستم کشتی بگیرم، اما به احترام مردمی که به سالن آمده بودند در حالی که نا و توان ایستادن روی پاهایم را نداشتم روی تشک حاضر شدم.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: هنوز هم شرایط خوبی ندارم و به صورت کامل بهبود پیدا نکرده‌ام. متاسفانه امسال بد آوردم، اما هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی است. اگر در تایم اول کمی بدنم توان داشت به راحتی امتیاز می‌گرفتم و حریفم را شکست می‌دادم، اما واقعا جانی نداشتم. فکر نمی‌کردم بدنم اینطور خالی کند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که بنظر می‌رسد با این شرایط شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داده باشد گفت: من تمریناتم را انجام می‌دهم و تصمیم نهایی با کادرفنی است. تمام هدفم حضور در مسابقات جهانی است و تلاش می‌کنم این باخت را در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جبران کنم. سال گذشته در مسابقات آسیایی قهرمان شدم و حالا به مدال جهانی فکر می‌کنم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها