سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خبر داد:

آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان فلاح

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در خیابان فلاح خبر داد.

آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان فلاح
کد خبر: 270375
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت 6:00 صبح امروز (جمعه 26 بهمن ماه) حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در خیابان فلاح، خیابان بهبودی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 4 ایستگاه به همراه خودرو‌های پشتیبانی شامل نردبان نجات و تشک و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: به دلیل حساسیت زیاد در مورد آتش سوزی در ساختمان‌های مسکونی به ویژه در ساعات ابتدایی روز به این علت که در این ساعات تمام افراد خانواده‌ها در منازل حضور دارند، 4 ایستگاه به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد در پارکینگ یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 10 واحدی، 5 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده است.

ملکی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت که در پارکینگ پارک شده بودند، دچار آتش سوزی شدند و کاملا شعله ور بودند.

وی افزود: آتش در حال سرایت به سایر خودرو‌ها بود و دود غلیظ ناشی از سوختن خودرو‌ها نیز به طبقات بالایی نفوذ کرده بود و تقریبا تمام افرادی که در آن ساعت داخل منازل خود بودند، در حالت خطرناکی در ساختمان محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، به طبقات بالا رفتند و با دستگاه‌های تنفسی توانستند 27 نفر شامل 17 زن و کودک و 15 مرد را از داخل ساختمان سالم خارج کنند و این حادثه مصدومی نداشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها