کد خبر: 270389
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

مائوریتسیو ساری سرمربی چلسی:

بازی را به حریف دیکته کردیم

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی از پایان شکست‌های خارج از خانه تیمش ابراز رضایت کرد.

بازی را به حریف دیکته کردیم
کد خبر: 270389
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دیدارهای رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا پنج‌شنبه شب برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها چلسی در سوئد موفق شد با نتیجه 2 بر یک مالمو را شکست دهد و به چهار شکست پیاپی خارج از خانه خود پایان دهد.

مائوریسیو ساری بعد از این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. بعد از شکست 6 بر صفر برابر منچسترسیتی آسان نبود که اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم ولی در این مسابقه خوشبختانه ما به خوبی توانستیم سبک باز خودمان را به حریف دیکته کنیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. وقتی بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ما بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم تا گل سوم را به ثمر برسانیم و خیال خودمان را راحت کنیم ولی یک اشتباه باعث شد دروازه ما باز شود. در هر صورت برتری در خانه حریف در لیگ اروپا آسان نیست و به بازیکنانم تبریک می گویم که توانستند شب خوبی برای هواداران رقم بزنند.

بازی بعدی برای چلسی، مصاف در جام حذفی برابر منچستریونایتد است که این دیدار در دور پنجم جام حذفی برگزار می‌شود.

در همین رابطه ساری گفت: من مشکل تیم چلسی را روحی و روانی می‌بینم. می‌توانیم مشکلات‌مان را حل کنیم و برای این دیدار بزرگ آماده بشویم. در خانه بازی خواهیم داشت و باید بتوانیم نتیجه خوبی در این مسابقه به دست بیاوریم. البته یک روز کم‌تر از حریف برای این مسابقه استراحت خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها