کد خبر: 270429
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۰:۳۵:۰۰
| |

فرمانده ناجا در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی:

امنیت مطلوبی بر مرزها حاکم است

فرمانده نیروی انتظامی عصر روز گذشته در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گزارشی از عملکرد خدمات ناجا ارائه و به بازدید از مرزهای شمال شرق کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به همسایگی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، امنیت مطلوبی بر مرزها حاکم است و نیروها از روحیه بالای ولایی و انقلابی برخوردار هستند.

امنیت مطلوبی بر مرزها حاکم است
کد خبر: 270429
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر روز گذشته در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گزارشی از عملکرد خدمات ناجا ارائه و به بازدید از مرزهای شمال شرق کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به همسایگی با دو کشور افغانستان و ترکمنستان، امنیت مطلوبی بر مرزها حاکم است و نیروها از روحیه بالای ولایی و انقلابی برخوردار هستند.

وی در ادامه به کمبود زائر سراها با توجه به نسبت کارکنان اشاره و برافزایش تعداد زائر سراها در مشهد مقدس تاکید کرد.

اشتری اضافه کرد: با وجود همه مشکلات، به برکت خون شهدا، هوشیاری و بصیرت مردم، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و عنایت الهی، فعالیت‌های پلیس با موفقیت و رو به رشد است.

راه اندازی کمیسیون صیانت، یکی از اقدامات شایسته در ناجا

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین "ادیانی"، بیان کرد: یکی از اقدامات شایسته در ناجا، راه اندازی کمیسیون صیانت است.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی عشق و ارادات خاصی به ولایت دارند و با تمام وجود در تلاش هستند ازعهدهوظیفه و تعهدی که به ایشان دارند، برآیند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن قدردانی از مجاهدت‌های پلیس به ویژه مرزبانان غیور به پاس فداکاری و تلاش آنها در پاسداری و حراست از مرزها، گفت: حوادث تروریستی اخیر، در نقاط مرزی نشانه ضعف و زبونی دشمن خبیث است و اینکه آنها توانایی خدشه وارد کردن به امنیت کشور را ندارند و برهمین اساس دست به چنین اقدامات خبیثانه ای می‌زنند.

روحیه انقلابی در نیروی انتظامی مثال زدنی است

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار تاکید کرد: یقین دارم، توطئه افکنی و تهدیدات دشمن ماندگاری ندارد.

وی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: شیرینی و شکوه و عظمت 22 بهمن به کام مردم نشست و این موضوع دشمن را عصبانی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی در نیروی انتظامی مثال زدنی است و این امر از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در خاتمه گفت: ان شاء الله خداوند، توفیق روز افزون عطا کند و توان شما مجاهدان فی سبیل الله را روز به روز افزایش دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها