کد خبر: 270440
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۰:۵۹:۰۰
| |

تصادف هواپیمای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فرودگاه ورشو

تصادف یک خودروی فرودگاهی با چرخ جلوی هواپیمای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موجب شده تا نتانیاهو فعلا نتواند ورشو را ترک کند.

تصادف هواپیمای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در فرودگاه ورشو
کد خبر: 270440
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۰:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| خبرنگاران همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گویند هواپیمای وی به دلیل بروز یک سانحه در فرودگاه «ورشو» لهستان زمین‌گیر شده و احتمالا قادر به پرواز نخواهد بود.

خبرنگار کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشته است پیش از بلند شدن هواپیمای نتانیاهو، خودروی «پوش‌بک» (Pushback) فرودگاه که وظیفه جدا کردن هواپیما از پایانه را بر عهده دارد، به شدت به چرخ جلوی هواپیما برخورد کرده و موجب آسیب جدی شده است.

در پی این حادثه، نتانیاهو احتمالا باید منتظر بماند تا زمانی که خطوط هوایی رژیم صهیونیستی یک هواپیمای جایگزین به ورشو بفرستد تا او را به فلسطین اشغالی منتقل کند.

نتانیاهو در دو روز گذشته برای شرکت در نشستی ضدایرانی در ورشو حضور داشت و در این مدت تلاش کرد کشورهای عربی را به ایجاد ائتلافی ضدایرانی ترغیب کند. با وجود رابطه مخفیانه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی، وزرای این کشورها حاضر نشدند برای اولین بار در برابر دوربین‌ها با وی دیدار کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها