کد خبر: 270488
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۲:۱۰:۰۱
| |

در دیدار وزیر راه و شهرسازی با آیت‌الله مکارم شیرازی؛

900 هزار واحدمسکونی در دو سال آینده عرضه می‌شود

وزیر راه و شهرسازی طی سفر به استان قم و دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی از عرضه 900 هزار واحد مسکونی در دو سال 98و 99 خبر داد و گفت: تاکید ما بر عملیاتی کردن برنامه‌ها، مشارکت مردمی و جلب اعتماد عمومی است.

900 هزار واحدمسکونی در دو سال آینده عرضه می‌شود
کد خبر: 270488
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۲:۱۰:۰۱

اعتمادآنلاین| محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی جنگ اقتصادی و روانی استکبار جهانی علیه ایران را محکوم کرد و گفت: در تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی ایران این شیوه تحریم سابقه نداشته است که اینگونه دشمن بر تمامی قراردادها، ملاقات‌ها، دیدارها، تصمیم‌ها و حتی همکاری شرکت‌ها با جمهوری اسلامی ایران مداخله کند.

وی با انتقاد از این شیوه مزاحمت دشمن تاکید کرد: خوب است مردم این مطلب را به جد بدانند که مداخلات دشمن و ایجاد جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا با دوره های پیشین متفاوت است. هدف دشمن با جنگ اقتصادی ناچیزکردن و یا صفر کردن ارزش پول ملی است تا از این طریق بتوانند مردم را ناراضی کنند.

اسلامی اظهار امیدواری کرد که جمهوری اسلامی ایران بتواند با لطف الهی و تلاش مضاعف از این بحران عبور کند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مردم با هوشمندی تمام عیار خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مانند همیشه سنگ تمام گذاشتند و دشمن را مایوس کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال کشور را بیمه کرد و در عین حال برای مسئولان تکلیف مضاعفی به وجود آورد که این مهم هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و هم رییس جمهوری محترم بر آن تاکید ویژه داشته‌اند.

اسلامی در بیان اقدامات اجرایی و عملیاتی دولت، گفت: دولت اهتمام ویژه‌ای به موضوع معیشت و رفع مشکلات مردم دارد. به ویژه آقای رییس جمهور از دستگاه‌ها و وزرا خواسته‌اند تا همگی آنها به طور مشخص اقدامات موثری را که تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد با جدیت دنبال کنیم تا مسایل کشور حل شود و مردم نتایج ملموس آن را درک کنتد.

وی از تشکیل جلسات متعدد در دولت برای حل مسایل و مشکلات مردم خبر داد و افزود: دولت برای تسهیل امور مردم تصمیم‌های متنوعی اتخاذ کرده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم اعلام کرد: در وزارتخانه راه و شهرسازی سیاست‌هایی برای روان‌سازی تولید مسکن تدوین و در حال اجرایی شدن است. در نظر داریم برنامه هایی را اجرایی و عملیاتی کنیم تا مسکن از حالت انقباضی درآید.

اسلامی تصریح کرد: اولویت ماست که بخش خصوصی در تولید مسکن نقش داشته باشد.

این مقام مسئول در بیان برنامه های اجرایی وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه مسکن، گفت: تکمیل و اتمام حدود 500 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده هرچه سریعتر در دستور کار است. همچنین احداث 400هزار واحد مسکونی جدید با اشکال گوناگون را آغاز کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: عرضه 900 هزار واحد مسکونی مهر و دیگر واحدهای مسکونی در 2 سال 98 و 99 توسط وزارت راه و شهرسازی در برنامه قرار گرفته است. از پرتو این فعالیت‌ها هم تولید مصالح رونق می‌گیرد، هم فعالیت‌های مهندسی ساختمان رشد میکند و هم خانه‌دار شدن مردم توامان اتفاق می‌افتد.

اسلامی تصریح کرد: تاکید ما در عملیاتی کردن برنامه‌ها اعتمادسازی و مشارکت مردمی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها