کد خبر: 270502
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۳:۰۴:۰۰
| |

محرومیت 12 جلسه‌ای برای گرت بیل

گزارش مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر خوشحالی پس از گل زشت و ناپسند «گرت بیل» مهاجم تیم رئال مادرید در بازی هفته گذشته این تیم مقابل اتلتیکو مادرید، این بازیکن را در معرض محرومیت 12 جلسه ای قرار داد.

محرومیت 12 جلسه‌ای برای گرت بیل
کد خبر: 270502
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۳:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز جمعه نوشت: بیل پس از اینکه به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد، سومین گل تیمش را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به ثمر رساند و در جریان شادی پس از گل، رو به هواداران تیم میزبان که مشغول هو کردن وی بودند، رفتاری غیر ورزشی با معنایی ناپسند از خود بروز داد.


با این حال، اگرچه حادثه مذکور در گزارش قاضی میدان ذکر نشده اما لالیگا این اتفاق را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا ارجاع داده است.


بیانیه منتشر شده در خصوص حادثه ورزشگاه متروپولیتانو توضیح می دهد که از هفتم فوریه سال گذشته میلادی، لالیگای اسپانیا مسئولیت گزارش هرگونه شادی پس از گل با هدف تحریک تماشاگران را برعهده داشته و از این رو، شادی پس از گل بیل را می توان ناقض تعدادی از مواد مقررات کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا دانست.


براساس قوانین لالیگا، در صورتی که رفتارهایی از این دست منجر به ایجاد نفرت و تنش در بین هواداران شود، بازیکن خاطی باید بین چهار تا 12 هفته محروم شده و در غیر اینصورت این محرومیت به یک الی 4 جلسه کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها