سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از بیمه زنان خانه‌دار تا افزایش درخواست برای فرزندخواندگی

بیمه زنان 18 تا 50 ساله، مشارکت شهروندان برای آسیب‌های اجتماعی، لقاح مصنوعی یوزپلنگ‌های پردیسان، افزایش گرمخانه‌های زنان در تهران و افزایش درخواست برای فرزندخواندگی مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از بیمه زنان خانه‌دار تا افزایش درخواست برای فرزندخواندگی
کد خبر: 270544
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ طبق بخشنامه بیمه زنان خانه‌دار، تمامی زنان 18 تا 50 سال می‌توانند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی سراسر کشور از حمایت‌های مقرر در قانون بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بهره‌مند شوند.

فرماندار تهران با اشاره به ادامه روند فعالیت مجتمع فوریت‌های اجتماعی و لزوم تقویت آن در آینده نزدیک گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت شهروندان هستیم.

دامپزشک کلینیک حیات وحش پردیسان آخرین وضعیت تولید مثل سه یوزپلنگ نگهداری شده در پردیسان را تشریح کرد و از انجام احتمالی عمل لقاح یوزها در اواخر تعطیلات نوروز یا اندکی پس از آن خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به گذشت 20 روز از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی از دستگیری 4 هزار معتاد پرخطر از زمان اجرای طرح تاکنون خبر داد و گفت: مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود.

الهام فخاری، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از پیگیری برای افزایش گرمخانه‌های ویژه زنان در مناطق مختلف خبر داد.

مهشید موقر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه 5 هزار زوج در نوبت دریافت فرزندخوانده هستند، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته و 95 درصد از کل متقاضیان فرزندخواندگی، خواهان فرزند دختر هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها