امارات:

اسرائیل حق دفاع از خود در برابر ایران را دارد

وزیر خارجه امارات طی اظهاراتی، مدعی شده است که رژیم صهیونیستی حق دارد از خود در برابر به اصطلاح «خطر ایران» دفاع کند.

اسرائیل حق دفاع از خود در برابر ایران را دارد
کد خبر: 270575
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۶:۲۷:۳۵

اعتمادآنلاین| دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک کلیپ تصویری منتشر کرده است که در آن، «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات مدعی می‌شود که اسرائیل حق دفاع از خود در برابر «خطر ایران» را دارد.

در این ویدئو، وزیر خارجه امارات کنار «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین و «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی نشسته است و آنها در جریان نشستی که در حاشیه کنفرانس ورشو برگزار شد، از ضرورت مقابله با نفوذ ایران سخن می‌گویند.

در دقیقه 13 این ویدئوی تصویری، وزیر اماراتی در واکنش به سوالی درباره تحرکات نظامی اسرائیل در سوریه علیه نیروهای ایرانی و حزب‌الله لبنان، می‌گوید: «هر دولتی حق دفاع از خود در برابر خطرات دولت دیگر را دارد.»

اظهارات جنجالی و ضدایرانی این سه وزیر فقط فراتر رفت تا جایی‌که وزیر خارجه بحرین نیز در سخنانی بی‌اساس مدعی شد که امروز خطر ایران چالشی مهم‌تر از قضیه فلسطین است.

آل‌خلیفه گفت: «ما از اختلافات فلسطینیان و اسرائیلی‌ها به عنوان مهم‌ترین مسئله، سخن می‌گوییم. ولی ما بعدا یک چالش بزرگ را شاهدی بودیم و چیزی بسیار بد، در واقع بسیار بد در عصر حاضر دیدیم و آن جمهوری اسلامی ایران است.»

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها